  • 1. Data: 2010-09-02 08:38:50
    Temat: FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11351580

    Open FW20U10 2463

    Punkty

    sys29 6
    marzena 3
    Lech Dubrowski 2

    KLASYFIKACJA

    marzena 85
    sys29 82
    Loser 76
    kroovka 69
    ASz 63
    Misiek 53
    Archangell 53
    Lech Dubrowski 48
    Darek 39
    DJ\(Dominik\ 36
    SERG 35
    kc 16
    nospam 8
    RySZARd 7
    Wolf 4
    DAK 1

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-09-02 10:18:31
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > sys29 6

    grat.
    pzdr
    m.

  • 3. Data: 2010-09-02 10:35:09
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    marzena <m...@g...com> napisał(a):

    > grat.
    > pzdr
    > m.

    thx :-)

    A jak dzisiaj typujesz zamknięcie ?

    pozdr.
    sys29

  • 4. Data: 2010-09-02 10:36:52
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > A jak dzisiaj typujesz zamknięcie ?

    ponizej 2450:-))
    pozdr
    m.

  • 5. Data: 2010-09-02 10:42:47
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    marzena <m...@g...com> napisał(a):

    > ponizej 2450:-))
    > pozdr
    > m.

    Ja strzelam 2468.

    pozdr.
    sys29

  • 6. Data: 2010-09-02 10:50:55
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 02-09-2010 Gratulki Sys i Marzena
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Gratulki dla Was

    Ladnie pociagneliscie

    Gdybym sie nie spoznil z typowaniem po fiksie obstawialbym = fiks czyli jak
    Sys, a tak troche probowalem optymistycznie

    Walka miedzy Wami o zwyciestwo i 3-cyfrowki dla obojga bedzie emocjonujaca

    Ja sprobuje jakos obronic "brąz" , choc nie ebdzia latwo

    Pozdrowko

    Loser

  • 7. Data: 2010-09-02 11:08:05
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Ja strzelam 2468.

    Jesli sprzedaz w USA bedzie niska to pojedziemy ponizej waszych prognoz

    Leszek

  • 8. Data: 2010-09-02 11:38:08
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    > Jesli sprzedaz w USA bedzie niska to pojedziemy ponizej waszych prognoz
    >
    > Leszek

    A ja sobie myślę, że złe dane mogą mieć tylko chwilowy wpływ na GPW.
    Prawdopodobnie rozpoczęła się już walka o kurs rozliczeniowy futów.
    Pomimo, że LOP spadła od szczytu o około 15k, to jednak nadal jest wysoka
    (teraz 98600). IMHO "duży manipulator" ma longi i będzie próbował z całą
    swoją uroczą bezczelnością osiągnąć max w okolicach 17 września.

    pozdr.
    sys29

  • 9. Data: 2010-09-02 13:27:05
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > A ja sobie myślę, że złe dane mogą mieć tylko chwilowy wpływ na GPW.
    > Prawdopodobnie rozpoczęła się już walka o kurs rozliczeniowy futów.

    Na miesiecznym utknelismy dzis na podwojnym szczycie z max 12/2009.Potem
    jest max z 10/2008, ktory zatrzyml szybki wzrost WiG 20. Sierpien to sezon
    urlopowy

    > Pomimo, że LOP spadła od szczytu o około 15k, to jednak nadal jest wysoka
    > (teraz 98600). IMHO "duży manipulator" ma longi i będzie próbował z całą
    > swoją uroczą bezczelnością osiągnąć max w okolicach 17 września.

    Ciekawe czy byl on "planowy" bo byc moze to automaty poglebily spadek?

    Leszek

  • 10. Data: 2010-09-02 13:57:20
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

> [...]
    sezon
    > urlopowy

    > Ciekawe czy byl on "planowy" bo byc moze to automaty poglebily spadek?

    Widzę, że z podstawowych spółek tylko KGH i TPS są przy oporach.
    PKO, PKN, PZU i PEO mają u góry sporo przestrzeni. Chłopaki zapewne
    jeszcze pociągną indeks up. Jak LOP zacznie zbyt wcześnie mocno
    spadać (np. już w przyszłym tygodniu), to wtedy będzie oznaczało,
    że odpuszczają. Zobaczymy. Ja na razie nastawiam się na wzrosty.

    pozdr.
    sys29