  • 1. Data: 2009-07-09 09:11:39
    Temat: FUTRA.Wyniki za 09-07-2009
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20U09) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=10696856

    Open FW20U09 1783

    Punkty

    Kostuch 6
    marzena 3
    kroovka 2
    Wolf 1
    Loser 1

    KLASYFIKACJA

    Darek 20
    iktorn 20
    Kostuch 18
    RySZARd 18
    Wolf 14
    kroovka 12
    Loser 10
    marzena 9
    Delfino Delphis 8
    ASz 8
    Misiek 6
    Włodziu 6
    jarekz35 6
    Zorro von Lis 5
    sys29 5
    Ireneusz Wik 4
    TomoT 4
    FutTrader 3
    Tysus 3
    Safranek 1

    Pozdrawiam..ASz..

  • 2. Data: 2009-07-09 09:24:25
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 09-07-2009
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    ASz wrote:

    > Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 =
    > 3pkt,

    Ta zabawa to jednak straszna loteria. Jeszcze 5 minut przed otwarciem
    teoretyczna cena wskazywała na mnie. Za chwile skoczyło o 10 punktów ;P

  • 3. Data: 2009-07-09 09:45:32
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Delfino Delphis pisze:

    > Ta zabawa to jednak straszna loteria.

    Tak straszna, że wygrywają Ci sami ludzie, farciarze ;p

  • 4. Data: 2009-07-09 09:49:00
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    iktorn wrote:

    > Tak straszna, że wygrywają Ci sami ludzie, farciarze ;p

    No cóż na minutę przed otwarciem byłeś cena była o jeden punkt od twojego
    typu i jak się skończyło? ;P

    Ale fakt w długiej fali lepszy wygra.

  • 5. Data: 2009-07-09 10:34:32
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    Jeszcze 5 minut przed otwarciem
    > teoretyczna cena wskazywała na mnie. Za chwile skoczyło o 10 punktów ;P

    nie patrz na tko;-PPP

  • 6. Data: 2009-07-09 11:08:19
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    marzena wrote:

    > Jeszcze 5 minut przed otwarciem
    >
    > nie patrz na tko;-PPP

    Hmm no ale przecież otwarcie bierze się z tko. Nagle w ostatniej minucie się
    wszyscy rzucili?

  • 7. Data: 2009-07-09 11:40:29
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Delfino Delphis pisze:

    > Hmm no ale przecież otwarcie bierze się z tko. Nagle w ostatniej minucie się
    > wszyscy rzucili?

    Poobserwuj TKO na MiSiach to dopiero zawału dostaniesz ;)

  • 8. Data: 2009-07-09 11:44:48
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    iktorn wrote:

    > Poobserwuj TKO na MiSiach to dopiero zawału dostaniesz ;)

    Hmm onegdaj pamiętam, jak jeszcze byłem nieszczęśliwym posiadaczem akcji
    Orbisu, o godzinie ósmej rano był on jakieś 80% w plecy. Ostatecznie
    skończyło się chyba na ok. dziesięcioprocentowej stracie na otwarciu, ale
    co się wtedy wydarzyło to do teraz nie rozumiem. Tak mało ofert było na ten
    w sumie całkiem płynny papier? TKO powinno spełniać jakieś tam warunki
    równowagi więc nie wydaje mi się możliwe, aby dla jaj jedna osoba mogła
    zachwiać aż tak kursem, ale może nie do końca rozumiem ten mechanizm.

  • 9. Data: 2009-07-09 11:59:13
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Delfino Delphis pisze:

> [...]
    > równowagi więc nie wydaje mi się możliwe, aby dla jaj jedna osoba mogła
    > zachwiać aż tak kursem, ale może nie do końca rozumiem ten mechanizm.

    Resbud bywa dołowany na TKO 0.01, to samo działo się z Plastboxem z dwa
    miesiące temu, obie spółki z poziomu > 10zł. To jeszcze trochę więcej %.
    Po co regulować coś, co i tak większość ludzi olewa? A ci, co traktują
    TKO serio i tak znajdą sposoby, żeby wtopić kasę.