  • 1. Data: 2010-09-10 09:48:43
    Temat: FUTRA.Wyniki za 10-09-2010
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
    group=pl.biznes.wgpw&tid=1286411&MID=%3Ci6a721%24f61
    %241%40inews.gazeta.pl%3E

    Open FW20U10 2541

    Punkty

    Darek 6
    marzena 4
    RySZARd 4
    Loser 4
    sys29 3
    Lech Dubrowski 3
    alkortrade 2
    Misiek 1

    KLASYFIKACJA

    marzena 108
    sys29 106
    Loser 91
    kroovka 81
    ASz 76
    Archangell 63
    Lech Dubrowski 60
    Misiek 58
    Darek 49
    DJ\(Dominik\ 40
    SERG 35
    kc 16
    RySZARd 11
    nospam 8
    Wolf 4
    alkortrade 2
    DAK 1

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-09-10 15:27:56
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 10-09-2010 Emocje rosna
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Liderzy ida "jak burza"- zadnego dnia nie marnuja - wyraznie zdazaja
    do "Galerii Sław"

    Cos "kroovki" dzis typu nie widzialem, a szkoda

    No i gratulki dla nowego "zapunktowanego" Alkora

    Przed nami juz tylko tydzien czyli 5 typow- podtrzymuje swoja propozycje aby
    1-2 sesje ostatnie Marzena i Sys typowali do Asza lub kogos innego) aby nie
    widzieli swoich typow- bo mogliby sie sugerowac lub "zachowawczo" zagrywac

    Miłego week-endu

    Pozdrowko

    Loser

  • 3. Data: 2010-09-10 15:53:47
    Od: "marzena" <m...@g...com>

> [...]
    > nie
    > widzieli swoich typow- bo mogliby sie sugerowac lub "zachowawczo" zagrywac

    co do mnie bede wysylala na grupe. po pierwsze primo:-)) nie zmienia sie
    reguł w trakcie gry;
    po drugie primo:-)) nie zagrywam zachowawczo;
    po trzecie primo:-)) to jest zabawa!!:-))

    mozna przesledzic ostanie typy- zachowawczo byloby, gdybysmy jednakowo
    typowali, a tak nie jest...

    10.09 - ja 40, sys 43
    09.09 - ja 33, sys 32
    08.09 - ja 78, sys 80,
    07.09 - ja 85, sys 83,
    06.09 - ja 90, sys 86
    03.09 - ja 62, sys 63,
    02.09 - ja 65, sys 63,

    czasem jest to 1pkt, czaem 2, czasem 4. czasowo tez jest równie, raz sys
    wczesniej, raz ja...
    ale to wszystko jest zabawa... i... wiadomo kto wygra...
    sys!!!
    pozdr
    m.

  • 4. Data: 2010-09-10 18:00:39
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    > co do mnie bede wysylala na grupe. po pierwsze primo:-)) nie zmienia sie
    > reguł w trakcie gry;
    > po drugie primo:-)) nie zagrywam zachowawczo;
    > po trzecie primo:-)) to jest zabawa!!:-))

    Witam...

    Zgadzam sie marzena we wszystkich trzech "primo"..;). To tylko konkurs..
    zwykla zabawa.. chociaz niezwykle zacieta walka bedzie trwala do ostatniej
    sesji tej edycji.
    Niebawem nastepna edycja.. i bedzie okazja do rewanzu:)

    pozd..ASz..