  • 1. Data: 2010-09-13 08:10:19
    Temat: FUTRA.Wyniki za 13-09-2010
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11368048

    Open FW20U10 2558

    Punkty

    bez punktow

    alkortrade (13 Sep 2010 06:41:21 GMT) http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=zrodlo&group=pl.biznes.wgpw&aid=88761824
    W Polsce różnica między czasem GMT a czasem letnim i zimowym (wskazywanym
    przez zegary) to odpowiednio 2 i 1 godzina.

    KLASYFIKACJA

    marzena 108
    sys29 106
    Loser 91
    kroovka 81
    ASz 76
    Archangell 63
    Lech Dubrowski 60
    Misiek 58
    Darek 49
    DJ\(Dominik\ 40
    SERG 35
    kc 16
    RySZARd 11
    nospam 8
    Wolf 4
    alkortrade 2
    DAK 1

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-09-13 08:54:55
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 13-09-2010
    Od: "alkortrade.com Robert Krassowski" <s...@a...com>

> [...]
    > W Polsce różnica między czasem GMT a czasem letnim i zimowym (wskazywanym
    > przez zegary) to odpowiednio 2 i 1 godzina.

    Znaczy, ze co - mam cos zle ustawione w kompie? :)

    From: "alkortrade.com Robert Krassowski" <s...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: FUTRA (FW20U10) 2560
    Date: Mon, 13 Sep 2010 07:34:33 +0200

  • 3. Data: 2010-09-13 09:55:54
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    > Znaczy, ze co - mam cos zle ustawione w kompie? :)

    > From: "alkortrade.com Robert Krassowski" <s...@a...com>
    > Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    > Subject: Re: FUTRA (FW20U10) 2560
    > Date: Mon, 13 Sep 2010 07:34:33 +0200

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=zrodlo&group=pl.bi
    znes.wgpw&aid=88761824

    ten czas mnie interesuje a nie czas jaki masz ustawiony na kompie.. a tu
    widac, ze post jest wyslany o 8:41:21

    http://www.wig.wat.edu.pl/index.php?
    option=com_content&view=article&id=122:informacja-o-
    gmt&catid=495:mapa-pogody-
    cgs&Itemid=23
    do czasu GMT trzeba doliczyc 2 godz

    pozd...ASz...

  • 4. Data: 2010-09-13 11:30:02
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Zdarza sie przy takich wahnieciach, ze nikt nie trafia

    Bardziej martwi mnie fakt, ze w ogole nie widzialem typu Sys-a 29 :-(

    Czy dal jakos na priv czy tez i jemu zdarzyly sie "problemy techniczne"

    Bylaby szkoda

    Pozdrowko

    Loser

  • 5. Data: 2010-09-13 15:02:12
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Bardziej martwi mnie fakt, ze w ogole nie widzialem typu Sys-a 29 :-(
    >
    > Czy dal jakos na priv czy tez i jemu zdarzyly sie "problemy techniczne"

    Dziwne-nie wiem na czym to polega...ale w tym rozdaniu ze 2 razy tez nie
    mialem dostepu do niusy.onet.

    Pewnie sys wpadł "w podobny przypadek".

    kroovka

  • 6. Data: 2010-09-13 15:26:06
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Wprawdzie 2 razy to nie to co u mnie 6 czy 7, ale i tak "witam w klubie"
    problemow technicznych

    Szkoda by bylo aby to decydowalo - choc juz sobie wiele punktow
    moglbym "doliczac" - gdyby...

    Ale jak to kiedys Caroline Wozniacki po meczu w US Open z b silnym wiatrem
    powiedziala - warunki byly rowne dla obydwu

    U nas "problemy moga byc podobne" dla roznych

    Zycze samych bezproblemowych typw

    Pozdrowko

    Loser

  • 7. Data: 2010-09-13 17:36:01
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    > Dziwne-nie wiem na czym to polega...ale w tym rozdaniu ze 2 razy tez nie
    > mialem dostepu do niusy.onet.
    > kroovka

    W przypadku braku dostepu do niusy.onet korzystam z usenet.gazeta.pl
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl
    .biznes.wgpw

    pozdrawiam ..ASz..

  • 8. Data: 2010-09-13 21:00:24
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    Loser <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Bardziej martwi mnie fakt, ze w ogole nie widzialem typu Sys-a 29 :-(
    >
    > Czy dal jakos na priv czy tez i jemu zdarzyly sie "problemy techniczne"

    Dzięki Loser ... miałem trochę problemów rodzinnych, ale myślę, że jutro
    będzie OK.

    pozdr.
    sys29