  • 1. Data: 2009-06-15 10:03:36
    Temat: FUTRA.Wyniki za 15-06-2009
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20M09) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=10652594

    Open FW20M09 2023

    Punkty

    sys29 4
    TomoT 3
    ASz 3
    kroovka 2
    Loser 2

    KLASYFIKACJA

    sys29 71
    Loser 52
    TomoT 46
    marzena 45
    ASz 45
    iktorn 39
    kroovka 37
    Darek 30
    Misiek 29
    kc 26
    RySZARd 19
    Wolf 17
    Endriu 14
    Sheen 14
    Włodziu 12
    Zorro von Lis 12
    Ireneusz Wik 7
    Safranek 3
    Robert(felo) 2
    grubianin 1

    pozdrawiam..ASz..

  • 2. Data: 2009-06-15 17:07:44
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 15-06-2009
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Sys29 -GRATULKI

    Juz jestes praktycznym zwyciezca bo praktycznie nikt nie jest w stanie Tobie
    tego zwyciestwa odebrac

    No i ladny wynik

    Pozdrowko

    Loser

    +

  • 3. Data: 2009-06-15 18:19:03
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    Loser <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ciao
    >
    > Sys29 -GRATULKI
    >
    > Juz jestes praktycznym zwyciezca bo praktycznie nikt nie jest w stanie
> [...]

    Dziękuję ... i Tobie wzajemnie gratuluję dobrego wyniku.
    W następnej serii na pewno nie będę w czołówce, bo pod
    koniec czerwca wyjeżdżam na wakacje ( minimum 3 tygodnie bez kompa
    i internetu ).

    pozdr.
    sys29

    P.S.
    .. ale teoretyczne szanse na zwycięstwo w tej serii jeszcze masz :-)

  • 4. Data: 2009-06-15 22:00:49
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Bardzo teoretycznie ino

    Od paru tygodni w wiekszosci typuje aby zdazyc,a czasem rano bez glebszej
    analizy na szybko zmiany -czesciowo pod wplywem innych typow-skoro sam nie
    zdazylbym glebiej zanalizowac

    W rezultacie w 3 typach stracilem chyba z 10 punktow

    Pewnie tez ostatnie beda podobnie, choc i tak relatywnie jestem z wyniku
    zadowolony- mam nadzieje, ze jeszcze sie jakos na pudle utrzymam

    Pozdrowko

    Loser