  • 1. Data: 2009-06-16 10:14:42
    Temat: FUTRA.Wyniki za 16-06-2009
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20M09) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=10658491

    Open FW20M09 1975

    Punkty

    marzena 6 :).. farciara
    kroovka 4
    ASz 2

    KLASYFIKACJA

    sys29 71
    Loser 52
    marzena 51
    ASz 47
    TomoT 46
    kroovka 41
    iktorn 39
    Darek 30
    Misiek 29
    kc 26
    RySZARd 19
    Wolf 17
    Endriu 14
    Sheen 14
    Włodziu 12
    Zorro von Lis 12
    Ireneusz Wik 7
    Safranek 3
    Robert(felo) 2
    grubianin 1

    pozdrawiam..ASz..

  • 2. Data: 2009-06-16 12:31:50
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 16-06-2009
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > marzena 6 :).. farciara

    ano, tyż zmienialeś.trza bylo dac taki typ jak ja:-))

  • 3. Data: 2009-06-16 13:41:17
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > ano, tyż zmienialeś.trza bylo dac taki typ jak ja:-))

    To Ty Ajsza?Czy Aisza?
    Odezwij sie na gg ;-)

    Archangell

  • 4. Data: 2009-06-16 15:26:44
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    No i raz jeszcze SYS- GRATULKI

    Teraz juz nawet teoretycznych watpow nie ma ,ze WYGRALES

    A Marzena , Asz i jeszcze "zaplecze" uparlo sie aby mnie z pudla calkioem
    wywalic :-)

    No,no

    I chyba maja duza szanse :-(

    Pozdrowko

    Loser

  • 5. Data: 2009-06-16 18:24:34
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    Loser <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Teraz juz nawet teoretycznych watpow nie ma ,ze WYGRALES
    >
    > A Marzena , Asz i jeszcze "zaplecze" uparlo sie aby mnie z pudla calkioem

    Będziesz walczył z Marzeną do samego końca o drugie miejsce; 3maj się :-)
    Jak USA będą spadać do końca sesji, to jutro rano ciężko będzie cokolwiek
    trafić.
    Nasz rynek nawet po tak sporym odbiciu i w niesprzyjających okolicznościach
    zewnętrznych pokazuje zadziwiającą siłę. Mam wrażenie, że nasi "animatorzy"
    planują wysłać WIG20 w kosmos w ciągu ostatnich 3 sesji ( M09 powyżej 2070 )
    .. i nie przeszkodzą im w tym spadające USA. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 6. Data: 2009-06-16 18:35:20
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Będziesz walczył z Marzeną do samego końca o drugie miejsce; 3maj się :-)

    sys gratulki. najciekawsze jest to, ze "walka" na finiszu zapowiada sie
    ciekawie, wszak loser, asz, tomot i kroovkamajaszanse na pudlo. Ty niestety
    jestes poza naszym zasiegiem:-)))gratulki jeszcze raz dla Ciebie i dla
    pozostalych uczestnikow z pierwszej "piatki" . fajna zabawa.

  • 7. Data: 2009-06-16 19:12:26
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Marzena dzis 3 razy typowala i w ciagu paru minut 2 razy zmieniala i w koncu
    idealnie

    A juz kiedys tak miala i wtedy 3 razy pod rzad po 6 miala !

    No a Asz to bardzo stabilna forma i moze nie tak efektownie, ale efektywnie
    prze do przodu

    a u mnie typowe 5 pktow-czyli najgorsze bo nie punktowane

    a ze dzis znow sesji nie ogladalem wiec tez nie ma wyczucia

    O tym wiedzialem juz wczesniej, stad spoko moglem gratulowac Sys-owi juz
    wczoraj

    Pozdrowko

    Loser

  • 8. Data: 2009-06-16 19:17:37
    Od: Hubert <n...@...pl>

    sys29 wrote:
    > Będziesz walczył z Marzeną do samego końca o drugie miejsce; 3maj się :-)
    > Jak USA będą spadać do końca sesji, to jutro rano ciężko będzie cokolwiek
    > trafić.

    Sys29, a Ty do typowanie kursu otwarcia używasz intuicji czy matematyki?

    Hubert

  • 9. Data: 2009-06-16 20:13:05
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    Hubert <n...@...pl> napisał(a):

    > Sys29, a Ty do typowanie kursu otwarcia używasz intuicji czy matematyki?
    >
    > Hubert

    Intuicji

    pozdr.
    sys29

  • 10. Data: 2009-06-16 20:17:04
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    marzena <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > jestes poza naszym zasiegiem:-)))gratulki jeszcze raz dla Ciebie i dla
    > pozostalych uczestnikow z pierwszej "piatki" . fajna zabawa.

    Dziękuję. Tobie Marzenko, życzę miejsca na pudle i samych takich trafień
    jak dzisiaj.

    pozdr.
    sys29