  • 1. Data: 2010-03-17 09:19:41
    Temat: FUTRA.Wyniki za 17-03-2010
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20H10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11103954

    Open FW20H10 2461

    Punkty

    marzena 6
    RySZARd 4
    sys29 3
    Loser 1
    DJ\(Dominik\ 1

    KLASYFIKACJA

    sys29 70
    marzena 59
    Archangell 56
    ASz 53
    kc 50
    RySZARd 45
    Loser 43
    Misiek 41
    Darek 34
    DJ\(Dominik\ 26
    kroovka 22
    Robert(felo) 22
    Alkortrade 21
    Lech Dubrowski 17
    Safranek 16
    Wolf 10
    jb 3

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-03-17 16:21:50
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 17-03-2010
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Wielkie gratulki dla Marzeny, ktorej kibicuje od dawna

    Ale finalnie "skonczy sie jak zawsze" czyli zwyciestwem Sys29

    Jedyna roznica, ze tym razem "konkurencja" mocniej nacisnela
    i wyniki wyzsze

    Pozdrowko

    Loser

    PS nieustajaco namawiam na uzupelnienie regulaminu i wyzsze premiowanie
    typujacych wyraznie wczesniej !!!

  • 3. Data: 2010-03-17 20:12:47
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    > PS nieustajaco namawiam na uzupelnienie regulaminu i wyzsze premiowanie
    > typujacych wyraznie wczesniej !!!

    Witaj Loser !

    IMHO to nie jest dobry pomysł. Rano przed godz. 8 dostępnych jest więcej
    danych, w oparciu o które możesz typować otwarcie ( azja , futy USA ).
    Twój pomysł przybliżałby nasze zawody do totolotka tzn. premiowałby
    zwykłego farta.

    pozdr.

    sys29

  • 4. Data: 2010-03-18 05:16:14
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    sys29 <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > danych, w oparciu o które możesz typować otwarcie ( azja , futy USA ).
    > Twój pomysł przybliżałby nasze zawody do totolotka tzn. premiowałby

    A ja zgadzam się z Looserem. Typowanie tuż przed 8.00 to jak ściąganie na
    egzaminie. A chodzi o to czy ktoś ma "nosa" i idealnym terminem wg mnie do
    typowania byłby dzień poprzedni przed zamknięciem. Tylko, że wtedy byłoby
    więcej ściągających od leadera konkursu. :)

    pozdrawiam

    kc

  • 5. Data: 2010-03-18 06:54:32
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    > A chodzi o to czy ktoś ma "nosa" ....

    ...inwestujesz tez "na nosa" ??

    pozd.. ASz..

  • 6. Data: 2010-03-18 07:22:08
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Nie chodzi o to aby wynagradzac zle typujacych

    Ale premiowac tych, ktorzy dobrze typuja mimo mniejszej ilosci danych (w
    tym "sciagania")

    Nie wiem czy rozbicie na 3 grupy nie byloby za trudne, ale dodatkowe
    premiowanie (jesli trafia) tych co typowali np przed godz 2000-2100 (czyli
    przed koncowka USA dodatkowym 1-2 punktami naprawde ma duzy sens.

    Drugim przedzialem czasowym to gdzies godzina 0630-0700 i tu ewent 1 punkt
    (jesli wczesniej 2 pkt)-choc tu nie nalegalbym bo przez zmiany czasu sa
    czasem komplikacje.

    Druga drobna zmiana byloby przyznawanie 1 punktu (lub punktow dla 2-3
    najblizszych) kiedy NIKT nie trafil-dla tych co najblizej.

    Ale szczegolnie podkreslam te propozycje pierwsza.

    Mozna zawsze zmianiac i wtedy "premie" sie traci bo korzysta sie z
    dodatkowych danych (w tym "sciagania")

    Moze sprobujmy nastepna edycje tak

    :-)

    Pozdrowko

    Loser

  • 7. Data: 2010-03-18 17:02:18
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    .ASz.. <a...@o...pl> napisał(a):

    > ....inwestujesz tez "na nosa" ??
    >

    > pozd.. ASz..

    A ty nie? "Manie nosa" to intuicja. Do sukcesu oprócz wiedzy potrzeba
    szczęścia i intuicji właśnie. Chyba, że masz doskonałą formułę, która
    wszystko ci wylicza.

    pozdrawiam

    kc

  • 8. Data: 2010-03-18 18:17:52
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Loser <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ale premiowac tych, ktorzy dobrze typuja mimo mniejszej ilosci danych (w
    > tym "sciagania")

    Pisząc o "ściąganiu" przed 8.00 miałem na myśli ściąganie z rynków
    światowych, tak jak opisał to sys29, nie od innych uczestników.

    pozdrawiam
    kc

  • 9. Data: 2010-03-25 17:35:50
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Loser <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > PS nieustajaco namawiam na uzupelnienie regulaminu i wyzsze premiowanie
    > typujacych wyraznie wczesniej !!!

    Mam pomysł na zmotywowanie do wcześniejszego typowania (o co chyba ci
    chodzi). Typowanie bez powtórzeń. Spośród dwóch, lub więcej typów o tej
    samej wartości, brany byłby pod uwagę tylko ten najwcześniejszy. :)

    pozdrawiam

    kc

  • 10. Data: 2010-03-25 18:48:30
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    kc <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > chodzi). Typowanie bez powtórzeń. Spośród dwóch, lub więcej typów o tej
    > samej wartości, brany byłby pod uwagę tylko ten najwcześniejszy. :)

    Albo jeszcze lepiej: do rozdzielenia po otwarciu punkty od 6 do 1, ale tylko
    jedna szóstka, jedna czwórka, itd. Przy takim samym typie więcej punktów
    otrzymuje typujący wcześniej.

    kc