  • 21. Data: 2010-12-17 20:56:58
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    > Po czwarte quatro - cos trzeba zrobic z regulaminem albo czyms , albo walka
    > ograniczmy tylko do pozostalych miejsc
    >
    > Po szoste-moze kiedys te moje drobne sugestie zmian w regulaminie zostana
    > uwzglednione (??)
    > Pozdrowko
    > Loser

    Nie bardzo rozumiem... chcesz zmian w regulaminie aby sys29 przestal wygrywac??.
    Mam Mu liczyc polowe punktow??... czy liczyc Mu punkty co drugie typowanie??.
    Sys29 poprostu dobrze opracowal zalozenia do prawidlowego typowania otwarcia...
    i chwala Mu za to.
    Zmiany w regulaminie... hmmm.. wystarczylo, ze wstajesz 5 min wczesniej i
    wszystkie Twoje poprawki wchodza w regulaminowym czasie...;). Regulamin jest
    prosty i czytelny. Latwo i szybko mozna podsumowac typowania. I o to chodzi.
    Jest to jedyny konkurs na Grupie. Nie ma juz SuperBuhaja, SuperByczka,
    SuperMisia i FUTFIGHTERow wlasnie przez majstrowanie w regulaminie,
    skomplikowane podliczanie i wyprowadzenie z Niusow.

    Pozdrawiam..ASz..

  • 22. Data: 2010-12-17 22:44:58
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Pominales punkt pierwszy- NAJWAZNIEJSZY czyli dzieki ASz za prowadzenie :-)

    Pare innych bardziej żartobliwe, ale moze z uwagi na mrozy i sniegi nie
    wszyscy od razu zalapuja (a troche szkoda)

    Z tymi paroma drobnymi propozycjami to podtrzymuje i bede podtrzymywal- tak
    jak (jak zauwazylem) Ty bedziesz podtrzymywal, ze nie.

    To Ty prowadzisz zabawe i ustalasz regulamin

    A budzika nie przestawie, ani za neta/usenet/news.onet nie odpowiadam

    Pozdrowko

    Loser

    PS no a gdzie jest Marzena??

    +