  • 1. Data: 2009-06-19 19:37:20
    Temat: FUTRA.Wyniki za 19-06-2009.PODSUMOWANIE - poprawka
    Od: "ASz" <1...@W...gazeta.pl>

    TomoT dzisiaj bez pkt. bo typowal 1832. Zmienia to oczywiscie sklad na
    podium. Za pomylke i zamieszanie bardzo Wszystkich przepraszam .. ASz..

    Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy. W typowaniu otwarcia na
    kontraktach serii FW20M09 najlepsi okazali sie: 1.Sys29 71pkt, 2.Loser 52pkt
    a 3.miejsce zajela marzena 51pkt. Walka byla bardzo zacieta i
    trwala do ostatniego dnia.

    Wszystkim Uczestnikom dziekuje za udzial a zwyciezcom serdecznie gratuluje.

    W przyszlym tygodniu bawimy sie od nowa na kolejnej serii kontraktow i
    bedzie okazja do rewanzu:). Serdecznie Wszystkich zapraszam do udzialu w
    Konkursie FUTRA. Uczestnikom zycze tylko trafnych typowan..:)
    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20M09) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgp
    w&tid=10668894

    Open FW20M09 1933

    Punkty

    kroovka 1
    TomoT bez punktow

    KLASYFIKACJA KONCOWA FW20M09

    sys29 71
    Loser 52
    marzena 51
    =====================
    TomoT 48
    ASz 47
    kroovka 42
    iktorn 39
    Misiek 33
    Darek 30
    kc 26
    RySZARd 25
    Wolf 17
    Włodziu 15
    Endriu 14
    Sheen 14
    Zorro von Lis 12
    Ireneusz Wik 7
    Delfino Delphis 6
    Safranek 3
    Robert(felo) 2
    grubianin 1

    pozdrawiam..ASz..

  • 2. Data: 2009-06-19 21:46:26
    Od: TomoT <T...@g...com>

    buhaha
    nawet po uwadze Losera nie wiedzialem o co chodzi, mam wyjatkowo slaby
    umyslowo dzien :D dobrze, ze choc gralem dzis L i tu bledu nie bylo ,a
    to zdecydowanie wazniejsze :]

    w takim razie gratulacje dla pierwszej trojki i Pozdrawiam
    TomoT

  • 3. Data: 2009-06-20 17:54:11
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 19-06-2009.PODSUMOWANIE - Gratulki
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    Raz jeszcze gratulki dla zwyciezcow, a szczegolnie dla Sys29 i Marzeny, ktora
    wykazala nieraz swoja intuicje i czesto typuje nieco wczesniej.

    A ten typ z podwojnychmi zmianami co 5 minut i trafieniem w punkt to
    byl "majstersztyk"

    No i podziekowania dla Andrzeja za prowadzenie konkursu (a i gratulki za
    wysoka pozycje )

    :-)

    Pozdrowko

    Loser