  • 11. Data: 2010-06-25 12:38:12
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    kc <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > And IMHO to co napisałeś było dla mnie niewątpliwe do dzisiaj. Wyskok na
    > 2358 zmienia lekko moje nastawienie. Poniedziałek ( a jeszcze czytelniej
    > wtorek) pokażą mi co dalej.

    Przy założniu, że dzisiaj jest dzięki Bogu piątek, bo zawsze mam z tym
    problem.

    A jeszcze na temat manipulacji, grubego, czy tłustego żyda. Tu zgadzam się z
    Sys29-em, rynek nie jest manipulo(wal)ny. Jako całość.

    kc

  • 12. Data: 2010-06-25 12:44:46
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    sys29 <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > kc <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czyli stajesz się optymistą ! Obyś miał rację, bo mam trochę akcji ... :-)
    >
    > pozdr.
    > sys29

    No niezupłnie. W podobnej sytuacji, gdy kurs stanął na jednej z moich kresek
    i doszedł do drugiej, postawiłem wszystko w konkursie XTB. ... i nie
    wygrałem Mercedesa clx :(

    pozdrawiam
    kc

  • 13. Data: 2010-06-25 14:59:13
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Niemal udalo mi sie wstac i odpalic kompa

    Wprowadzalem mala zmiane na 2330, ale nie chciala cholera wejsc , stad
    zrezygnowalem

    No i 6-ki nie mialbym,choc zawsze 3 punkty wiecej

    A przyszly tydzien a i nie tylko to "randka w ciemno"

    Pozdrowko

    Loser

  • 14. Data: 2010-06-25 19:46:42
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    Loser <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > zrezygnowalem
    >
    > No i 6-ki nie mialbym,choc zawsze 3 punkty wiecej
    >
    > A przyszly tydzien a i nie tylko to "randka w ciemno"

    Taki z Ciebie śpioch?? Ja ostatnio wstaję przed siódmą, bo oglądam
    mój ulubiony ostatnio serial. :-)
    Razem z Kroovką świetnie zaczęliście. Gratulki dla obu.

    pozdr.
    sys29