  • 1. Data: 2009-05-29 13:01:17
    Temat: FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20M09) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=10616182

    Open FW20H09 1810

    Punkty

    iktorn 6 ... gratulki..:).. swietna passa..:)
    sys29 4

    KLASYFIKACJA

    sys29 60
    Loser 46
    iktorn 39
    marzena 39
    TomoT 36
    ASz 36
    kroovka 34
    kc 26
    Misiek 23
    Darek 20
    RySZARd 19
    Wolf 17
    Endriu 14
    Sheen 14
    Włodziu 12
    Safranek 3
    Robert(felo) 2
    grubianin 1

    pozdrawiam..ASz..

  • 2. Data: 2009-05-29 15:40:19
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    No ostatnio passa niesamowita

    Wydawalo sie, ze Sys29 ma "zwyciestwo jak w banku", a tu raz za razem Totek
    dla Iktorna, tak ze kto wie :-)

    Widac ze teraz zwyciezca bedzie mial wiecej punktow, niz w poprzednich
    edycjach -bo m.in. poziom sie podniosl

    Miłego week-endu

    i uwazajcie na zakupach w niedziele bo (z nieznanych powodow ) sklepy
    pozamykane

    Pozdrowko

    Loser

    ps a mnie podkusilo aby dzis zmienic/obnizyc :-(

  • 3. Data: 2009-05-29 16:47:11
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Loser pisze:
    > Ciao
    >
    > No ostatnio passa niesamowita
    >
    > Wydawalo sie, ze Sys29 ma "zwyciestwo jak w banku", a tu raz za razem Totek
    > dla Iktorna, tak ze kto wie :-)

    A dzięki dzięki, sam jestem zdziwiony
    Tak długo nic mi nie wpadało aż nagle bingo.

    W poniedziałek pewnie czar pryśnie :-)

    To miłego weekendu

  • 4. Data: 2009-05-29 19:00:47
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Tak troche z pamieci- w poprzedniej edycji tez Asz pochwalil mnie za taka
    serie 6-k (choc chyba tylko 2 pod rzad byly) , no i rzeczywiscie lekko
    zapeszyl

    Ale skonczylo sie zwyciestwem

    A zatem...

    Powodzonka

    Pozdrowko

    Loser

    +

  • 5. Data: 2009-05-29 19:37:53
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > sys29 60
    > Loser 46
    > iktorn 39
    > marzena 39

    ale dlaczego jestem na IV miejscu:-((( buuuuuu

  • 6. Data: 2009-05-29 20:40:10
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    > ale dlaczego jestem na IV miejscu:-((( buuuuuu

    iktorn i Ty zajmujecie wspolnie 3 miejsce. Do konca serii pozostaly jeszcze
    trzy tyg. i mocno wierze w to, ze samodzielnie zajmiesz 1 miejsce w naszym
    konkursie. Milego weekendu zycze...;)

    pozdrawiam ..ASz..

  • 7. Data: 2009-05-29 22:19:08
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    no ladnie

    Prowadzi Sys

    Passe ma Iktorn

    Asz chcialby Marzene (a wiadomo,ze niewazne jak glosujesz-wazne kto glosy
    liczy :-)

    Dobrze, ze ja na luzie bo sie moglbym zalamac i od razu poddac

    (a tak poddam sie dopiero jutro :-) )

    Pozdrowko

    Loser

    +