  • 11. Data: 2010-09-08 11:10:13
    Temat: Re: FW20
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    > Ja też mam S..... dzisiaj pewnie będą spadki.......
    > zobaczymy czy 2450 wytrzyma.

    Dzis od 2490 full long

  • 12. Data: 2010-09-08 13:23:21
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Czy ktoś tu jeszcze gra na FW20, SP500,
    > czy juz same automaty tu piszą ????

    Dzis wyszedlem U10 po 2521
    Patrze na Z10.LOP 16516. Aktualny kurs 2528
    Chyba za wysoko na longa. Zrobie sobie przerwe do 20 wrzesnia

    Leszek

  • 13. Data: 2010-09-08 18:35:40
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Reasumując - losy mojego jutrzejszego stopa zależą w dużej mierze od tego
    > jak jutro zatypują na FUTRA Sys29 z Marzeną :).

    Czas chyba odgrzać pierwotną parabolę Skipiego (w którą on sam jakiś czas
    powątpiewał kreśląć drugą niższą) z maksimum gdzieś chyba na 2620....

    http://zapisz.net/images/982_w20_skippy.png

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/