  • 11. Data: 2009-04-20 12:15:17
    Temat: Re: FW40M09
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Robiłem system tygodniowy na FW40 i założyłem, że z każdym zleceniem mogę
    dostać 5 pkt pośligu. Okazuje się, że trendy tam są na tyle mocne, że taka
    zakładka nie jest bólem dla systemu.
    Indeks rządzi się swoimi prawami, nie ma tam takich podrygów jak na FW40, a
    ten niestety bardzo często reaguje ostrymi drgawkami na dynamiczne ruchy z
    kontraktu FW20.
    Polecam to:
    http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=162

    DJ

  • 12. Data: 2009-04-21 07:02:36
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Daniel Stalica <d...@s...info> napisał(a):

    > A jeśli chodzi o 15SMA to dla mnie słabe oparcie na FW20M09

    Nie masz racji. Dzisiaj ta sama średnia to 1658. próbowaliśmy ją od dołu tym
    razem i chyba się nie da. Ale zobaczymy.

    kc

  • 13. Data: 2009-04-21 07:23:27
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    kc pisze:

    > Nie masz racji. Dzisiaj ta sama średnia to 1658. próbowaliśmy ją od dołu tym
    > razem i chyba się nie da. Ale zobaczymy.

    Możliwe, nie korzystam ze średnich. Ale jako wsparcie nie dała rady... a
    jako opór... hm... po prostu leci w dół według mnie nie na tyle mocne,
    aby szukać w niej miejsca strategicznego.

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 14. Data: 2009-04-21 07:30:29
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Daniel Stalica <d...@s...info> napisał(a):

    >nie na tyle mocne,
    > aby szukać w niej miejsca strategicznego.

    Zgoda. Takie średnia są dobre dla daytraderów, bo odbicie lub przecięcie, to
    zawsze mocny ruch.

    kc