  • 11. Data: 2015-03-30 11:06:42
    Temat: Re: Fajny film widziałem...
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:meve5v$g70$...@n...news.atman.pl...

    "Przemyslaw Kwiatkowski" mev8ha$drj$...@s...chmurka.net

    >Czy nie jest tak, że ostateczny kod będzie zawierał jampowania?

    Uhm, ostateczny to jampowania elektronów po dziurach.

  • 12. Data: 2015-03-30 11:11:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-03-30 o 11:03, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup
    >

    > "mx" 55106bc1$0$2188$6...@n...neostrada.pl

    > Taka, ze jeden pod drugim się nie skompiluje?

    Eeeee tam.
    http://cci.lbl.gov/fable/

    --
    Pete

  • 13. Data: 2015-03-30 14:55:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-03-25, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    [...]

    >Tia. I w assemblerze też było i jest nieocenione.
    >I tylko jakoś działające biznesowo rozwiązania powstawały rzędy
    >wielkości
    >wolniej niż obecnie.

    Przez skoki ?

    Wiesz jak sie trzeba napocic, zeby ominac jeden goto przy wychodzeniu
    z wielu petli ?

    J.

  • 14. Data: 2015-03-30 15:06:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    On 2015-03-25, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    [...]

    >Przez skoki ?

    M.in.

    >Wiesz jak sie trzeba napocic, zeby ominac jeden goto przy wychodzeniu z
    >wielu petli ?

    Nie trzeba.

  • 15. Data: 2015-03-30 16:14:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-03-30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Przez skoki ?

    Przez paradygmat programowania, w którym takie konstrukcje są naturalne.

    > Wiesz jak sie trzeba napocic, zeby ominac jeden goto przy wychodzeniu
    > z wielu petli ?

    Zapewne zależy od języka.

    W php masz break <number>; javie/javascript/perlu masz break <label>;.
    A uniwersalnie możesz zrobić po ludzku refaktor do funkcji i zrobić return.
    Albo jeszcze lepiej, zrobić refaktor taki, by takie nested loops nie było konieczne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2015-03-30 20:08:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" mfb2bc$pp7$...@s...chmurka.net

    > Będzie, ale mało kto czyta - i w dodatku jeszcze rozumie - ostateczny kod... :-)

    Procesor czyta. ;) Mnie o to chodzi, że omijanie GOTO
    (itp. skoków) raczej nie przyspieszy wykonania programu.

    --
    ponawóz wto śro czw pią sob nie pon
    [PL]368 327 322 312 300 297 291 286

  • 17. Data: 2015-03-30 21:03:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" mfb2bc$pp7$...@s...chmurka.net

    >Procesor czyta. ;) Mnie o to chodzi, że omijanie GOTO
    >(itp. skoków) raczej nie przyspieszy wykonania programu.

    Dołoży się $1000 na sprzęt i działa szybciej, a żeby przyspieszyć programowo
    wyjdzie zwykle drożej, jeśli ma to być przyspieszanie na poziomie goto.