  • 11. Data: 2010-02-05 19:20:32
    Temat: Re: Fala C
    Od: Hubert <n...@...pl>

    W dniu 2010-01-21 23:11, Charlie delta pisze:
    > po drugie był czas na zamianę L na S

    Ładnie trafione. Czym się kierowałeś?

  • 12. Data: 2010-02-05 20:12:56
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-02-2010 o 16:49:31 mwojc <m...@j...pl> napisał(a):

    > Za chwilę po tyle ujrzysz dolara...

    czy aby na pewno?
    co prawda wyszliśmy ponad rządek półrocznych falek,
    ale to i tak mało biorąc pod uwagę osłabienie eurusd rzedu 10%.
    Kluczem jest eurusd - czy spadnie jeszcze kilka %?
    Kondycje PLN wole rozpatrywac względem EUR, bo z UE mamy wiekszosc
    wymiany handlowej.
    Ale tu nie ma jeszcze tragedii.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 13. Data: 2010-02-05 20:36:12
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 05-02-2010 o 21:12:56 Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

> [...]
    > Kluczem jest eurusd - czy spadnie jeszcze kilka %?
    > Kondycje PLN wole rozpatrywac względem EUR, bo z UE mamy wiekszosc

    Na eurusd lecimy wg mnie na ca. 1.25, parę procent jest. A co do eurpln to
    kurs zawdzięczamy chyba tylko pozytywnemu PR naszego pięknego kraju, na
    dłuższą metę może to nie wystarczyć.

    Pzdr
    --
    Marek

  • 14. Data: 2010-02-05 21:00:03
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-02-2010 o 21:36:12 mwojc <m...@j...pl> napisał(a):

    > Na eurusd lecimy wg mnie na ca. 1.25, parę procent jest. A co do eurpln
    > to kurs zawdzięczamy chyba tylko pozytywnemu PR naszego pięknego kraju,
    > na dłuższą metę może to nie wystarczyć.

    to byłyby minima z poczatku 2009, dołek bessy.
    Odważna teza.
    czemu zawdzieczamy kurs eur to inna historia. Jesli nie przebije w
    nastepnym tygodniu 4,10
    to równie raptownie może pójsc w dół jak rósł.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.