  • 11. Data: 2005-09-15 19:24:34
    Temat: Re: Falstart Allekarty
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Cmykus" <c...@p...plUSUN_TO.INVALID> napisał w wiadomości
    news:901140a328f0c42de5d1f2c26feafa9c@news.home.net.
    pl...

    > Dokladnie ile ?

    25zł i potem co 2 lata to samo

  • 12. Data: 2005-09-15 19:41:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Szymon napisał(a):

    > 25zł i potem co 2 lata to samo

    Moment. Z TOiP wynika, iż karta NIE JEST wzawiana. Świadczy o tym kreska
    w rubryce "za kolejną kartę wydaną do rachunku".

    Inną kwestią jest, że ja nadal nie widzę w TOiP opłaty 10 PLN, o ile nie
    będzie x PLN obrotów, o której jest mowa na www.allekarta.pl.

    Już zupełnym milczeniem pominę fakt, iż na www.allekarta.pl nadal jest
    wszystko co niepotrzebne, a nie ma TOiP...

  • 13. Data: 2005-09-15 19:43:21
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Szymon napisał(a):

    > 25zł i potem co 2 lata to samo

    No to jeszcze do przyjęcia

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 14. Data: 2005-09-15 19:44:05
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > W tym ostatnie dwa płatne, jak wynika z cennika.

    Dziwne. Przeglądałem ten cennik i nie zauważyłem jakichkolwiek opłat za
    wznowienie. Muszę przyjrzeć się dokładniej

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 15. Data: 2005-09-15 19:49:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Dziwne. Przeglądałem ten cennik i nie zauważyłem jakichkolwiek opłat za
    > wznowienie. Muszę przyjrzeć się dokładniej

    Ale kto mówi o wznowieniu? Mówię o kolejnych dwóch latach korzystania
    (dwa pierwsze są za darmo).

    Wznowienia w ogóle nie ma. :-)

  • 16. Data: 2005-09-15 19:53:16
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dgcj8i$j35$1@news.elsat.net.pl...
    > Wznowienia w ogóle nie ma. :-)

    Piszę co mi BZ WBK napisał w odpowiedzi na pytanie...

  • 17. Data: 2005-09-15 20:21:57
    Od: " " <j...@g...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    > Moment. Z TOiP wynika, iż karta NIE JEST wzawiana. Świadczy o tym kreska
    > w rubryce "za kolejną kartę wydaną do rachunku".

    Jak dla mnie to "za kolejną kartę wydaną do rachunku" oznacza że nie ma
    wydawanych kart dodatkowych.

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2005-09-15 20:29:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    j...@g...pl napisał(a):

    > Jak dla mnie to "za kolejną kartę wydaną do rachunku" oznacza że nie ma
    > wydawanych kart dodatkowych.

    Hmmm... Być może...

    W ogóle dopisek w cenniku:
    "UWAGA: Dotyczy pierwszej karty wydanej do rachunku dla posiadacza,
    współposiadaczy i pełnomocników, do wyboru: Visa Electron BZ WBK lub
    Maestro BZ WBK. "
    nijak nie pasuje do istnienia Allekarty do konta.24

  • 19. Data: 2005-09-15 20:58:09
    Od: " " <j...@g...pl>

> [...]

    > Maestro BZ WBK. "
    > nijak nie pasuje do istnienia Allekarty do konta.24

    Ten cały cennik i regulamin jest po prostu przeróbką. Pełno w nich rzeczy któe
    nijak nie pasują do allekarty :D

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2005-09-15 21:59:42