  • 1. Data: 2009-11-10 11:30:39
    Temat: Fatso podpisales ?
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Z niepokojem obserwujemy ostatnie ataki na wschodnioeuropejskich
    sojuszników [szefa konserwatystów] Davida Camerona. Okazało się, że te
    oskarżenia były nieuczciwe, bezzasadne i motywowane politycznie" -
    napisali w liście brytyjscy Żydzi, powołując się na przychylną
    politykowi PiS opinię naczelnego rabina RP Michała Schudricha.

    ,,Kamiński jest zdeklarowanym przeciwnikiem antysemityzmu i przyjacielem
    Izraela. Antysemityzm jest zbyt poważnym oskarżeniem, aby używać go w
    politycznym futbolu. Wzywamy odpowiedzialnych za te oskarżenia, aby je
    wycofali" - napisali Żydzi. Podkreślili przy tym, że Kamiński jest
    ,,mainstreamowym, powszechnie szanowanym politykiem, który padł ofiarą
    oszczerstwa".
    ---Koniec---

    Fatso, czy podpisałeś się, jako żyd honorowy ?

  • 2. Data: 2009-11-10 11:50:14
    Temat: Re: Fatso podpisales ?
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > politycznie" - napisali w liście brytyjscy Żydzi, powołując się na
    > przychylną politykowi PiS opinię naczelnego rabina RP Michała Schudricha.

    Od początku sie śmiałem z tych oskarżeń :)

  • 3. Data: 2009-11-10 11:52:07
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Od początku sie śmiałem z tych oskarżeń :)

    Myślę , że poseł Kamiński śmiał się nieco ciszej.

  • 4. Data: 2009-11-10 14:09:20
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Myślę , że poseł Kamiński śmiał się nieco ciszej.

    "Kurwa kurwie leb nie urwie"

  • 5. Data: 2009-11-10 14:58:37
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    fatso pisze:

    > "Kurwa kurwie leb nie urwie"

    Fatso. Zapominasz pomału języka.
    Poprawnie i gramatycznie: "Kurwa kurwie łba nie urwie"

  • 6. Data: 2009-11-10 15:27:02
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Fatso. Zapominasz pomału języka.
    > Poprawnie i gramatycznie: "Kurwa kurwie łba nie urwie"

    on raczej pisał w konwencji jidysz

  • 7. Data: 2009-11-10 15:43:06
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > on raczej pisał w konwencji jidysz

    A to przepraszam za pardon. Zbyt wyrafinowane jak dla mnie, prostego
    chłopa z mazowieckich równin.

  • 8. Data: 2009-11-10 15:56:10
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > A to przepraszam za pardon. Zbyt wyrafinowane jak dla mnie, prostego
    > chłopa z mazowieckich równin.

    Ja też z mazowieckich równin i dla mnie mowa fatso jest jak najbardziej
    poprawna. Po prostu przeczytaj jeszcze raz i dodaj trochę akcentu.
    A jeżeli jest żydem (kto powiedział, że honorowym?), to mówić inaczej nie
    nauczy się.

    kc

  • 9. Data: 2009-11-10 20:58:49
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

> [...]
    > poprawna. Po prostu przeczytaj jeszcze raz i dodaj trochę akcentu.
    > A jeżeli jest żydem (kto powiedział, że honorowym?), to mówić inaczej nie

    pisalem nie w konwencji yidish ale w konwencji jezyka polskiego
    uzywanego 40 lat temu
    na Wojskowej Akademii Medycznej w Lodzi. Czyli jak najbardziej poprawnie
    bo tutaj
    sie rozchodzilo nie o glowe(lat.caput) ale o zoladz pracia(lat.glans
    penis) czyli wlasnie
    w slangu wojskowym o tzw LEB(l z kreska). Calkiem logiczne bo kurwa nie
    ma lba chyba ze jest to
    tzw kurwa meska.

    fatso aka Kagan Chazarewicz aka swiniopas, Krol zydowski

  • 10. Data: 2009-11-10 21:19:05
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    Dla osób z wodomózgowiem
    ta grupa się nazywa: pl.biznes.wgpw