  • 11. Data: 2008-03-12 16:17:27
    Temat: Re: Finroyal
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    Użytkownik Sarpedon napisał:
    > w gazecie reklama, ze finroyal daje 12% na lokacie, na ich stronie jest
    > cos napisane o 13,2%. http://www.finroyal.pl/products.php o co chodzi,
    > bo nie chce mi sie wierzyc, ze daja takie cuda

    Kolejny przekręt : www.finroyal.pl -> v034506.home.net.pl
    Nawet nie stać naciągaczy na własny serwer ( no tak, wtedy by wpadli)

    ha,ha a www.finroyal.com i www.finroyal.eu to też ->v034506.home.net.pl

    Wyjątkowo prymitywne naciąganie ( Gazeta Prawna jest pierwszą ofiarą ?)

    --
    Oli

  • 12. Data: 2008-03-12 17:29:34
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Olisadebe" <O...@a...com> napisał w wiadomości

    > Kolejny przekręt : www.finroyal.pl -> v034506.home.net.pl
    > Nawet nie stać naciągaczy na własny serwer ( no tak, wtedy by wpadli)

    Nie, właśnie wtedy by nie wpadli. Stawiasz serwer w kącie pokoju i jedzie. A
    tak to musieli jakoś zapłacić Home.pl - albo KK albo przelewem.

    > ha,ha a www.finroyal.com i www.finroyal.eu to też ->v034506.home.net.pl

    No nie, tu bym się nie zgodził. Serwer akurat nic nie znaczy, dzierżawa
    serwerów to normalna rzecz, a Home.pl to jeden z szybszych dostawców w
    rejonie (notabene podobno serwery ma usytuowane w Holandii).

    Jak wyszło w jednym z niedawnych postów, taki mBank używa dzierżawi serwery
    pocztowe od Onetu.

    Moim zdaniem oni to robią jako rzeczywiście istniejąca firma (ale nie ma ich
    w rejestrze Financial Services Authority! www.fsa.gov.uk), więc pewnie
    nachapią się kasy, po czym oficjalnie "zbankrutują". Ot, taka metoda
    lokalnych Hindusów :)

    > Wyjątkowo prymitywne naciąganie (Gazeta Prawna jest pierwszą ofiarą?)

    Ofiarą? Że niby dziennikarz napisał to za darmo? ;)

    Dzisiaj nie miałem czasu tam pojechać, postaram się jutro obejrzeć tę ich
    "siedzibę" ;)

    Pozdrawiam z Harrow.

    k.

  • 13. Data: 2008-03-12 19:23:55
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    kashmiri pisze:

    > Dzisiaj nie miałem czasu tam pojechać, postaram się jutro obejrzeć tę
    > ich "siedzibę" ;)

    az jestem ciekaw :)

  • 14. Data: 2008-03-12 20:50:26
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Sarpedon"

    > az jestem ciekaw :)

    a widzieliście ostrzezenie KNF na stronie
    http://www.knf.gov.pl/komisja_i_urzad_komisji/ostrze
    zenia_publiczne/index.html
    *** blad ***

    dla leniwych:
    Ostrzeżenia publiczne
    OSTRZEŻENIA KOMISJI NADZORU FINANSOWEGO

    Wykonywanie czynności bankowych

    Informujemy, że wymienione podmioty nie posiadają zezwolenia KNF na
    wykonywanie czynności bankowych, w szczególności na przyjmowanie wkładów
    pieniężnych w celu obciążania ich ryzykiem:

    1. Finroyal FRL Capital Limited
    2. Flexworld Inc.

  • 15. Data: 2008-03-12 20:53:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "kashmiri"

    > Ofiarą? Że niby dziennikarz napisał to za darmo? ;)

    gazeta prawna juz 1-3 lutego ostrzegała że KNF ich sprawdza
    http://www.gazetaprawna.pl/?action=showNews&dok=2145
    .218.0.39.6.2.0.1.htm
    *** blad ***

  • 16. Data: 2008-03-12 21:18:40
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 12 Mar 2008 17:29:34 -0000, kashmiri wrote:

    > No nie, tu bym się nie zgodził. Serwer akurat nic nie znaczy, dzierżawa
    > serwerów to normalna rzecz, a Home.pl to jeden z szybszych dostawców w
    > rejonie (notabene podobno serwery ma usytuowane w Holandii).

    W Polsce.

    A w temacie to chciałbym dodać, że o Finroyal już ponad miesiąc temu pisała
    GW:
    http://media.prnews.pl/index.php/finroyal_i_jego_lok
    aty_na_12_proc_rocznie_pod_lupa_nadzoru,display,3392
    8

    Później również GP:

    http://media.prnews.pl/index.php/finroyal_reklamuje_
    pozyczke_jako_lokate,display,34588
    http://media.prnews.pl/index.php/policja_prowadzi_do
    chodzenie_w_sprawie_kontraktow_finroyal,display,3483
    2

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki