  • 1. Data: 2010-06-16 09:43:26
    Temat: Finroyal - pytanie
    Od: Marek <a...@p...pl>

    Czy ktoś z państwa zrealizował już swój kontrakt lokacyjny z Finroyal.
    W sieci nie trafiłem na żadne negatywne opinie i to mnie zastanawia.
    Przyznam, że oferta jest kusząca ale i obawy ogromne.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2010-06-16 09:57:09
    Temat: Re: Finroyal - pytanie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    > Czy ktoś z państwa zrealizował już swój kontrakt lokacyjny z Finroyal.
    > W sieci nie trafiłem na żadne negatywne opinie i to mnie zastanawia.
    > Przyznam, że oferta jest kusząca ale i obawy ogromne.

    Jeśli jesteś naganiaczem to wypierdalaj stąd.

    A jeśli naiwnym potencjalnym klientem tego przedsięwzięcia, to dobrze Ci
    radzę daj sobie z tym spokój.

  • 3. Data: 2010-06-16 11:44:10
    Od: Marek <a...@p...pl>

    W dniu 16-06-2010 11:57, MarekZ pisze:
    [..]
    > A jeśli naiwnym potencjalnym klientem tego przedsięwzięcia, to dobrze Ci
    > radzę daj sobie z tym spokój.

    widziałem ich reklamę w telewizorni, w sieci są informacje o tym, że nie
    podlegają pod KNF i to jest powód dlaczego wolałem zapytać.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2010-06-16 16:15:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > widziałem ich reklamę w telewizorni, w sieci są informacje o tym, że nie
    > podlegają pod KNF i to jest powód dlaczego wolałem zapytać.

    Raz na jakiś czas jeden z tego rodzaju pomysłów nie okaże się przekrętem w
    tym sensie, iż potrwa na tyle długo, że niektórzy klienci zdążą odzyskać
    swoje środki. Ale ryzykowanie całością kapitału dla 5% czy 10% rocznie nie
    jest dobrą strategią. Takie rzeczy są ewentualnie dobre dla gimnazjalistów
    inwestujących swój Pierwszy Tysiąc Złotych jako "szkoła życia".

  • 5. Data: 2010-06-16 19:56:28
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-06-16 18:15, MarekZ pisze:
> [...]
    > rocznie nie jest dobrą strategią. Takie rzeczy są ewentualnie dobre dla
    > gimnazjalistów inwestujących swój Pierwszy Tysiąc Złotych jako "szkoła

    ... gdy uczyłem ludzi jak się gra na futach, to mówiłem "weź jakieś
    zbędne 10kpln, obejrzyj je ze wszystkich stron, ucałuj czule na
    pożegnanie, bo już ich nie zobaczysz" :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy