  • 11. Data: 2002-09-03 15:31:34
    Temat: Re: Firma Grosz
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    >System ich opiera sie
    > na grupach których członkami są
    > osoby przystepujace do programu (kredytobiorcy) a srodki przyznawane są w
    > procesie asygnacji....

    AAAAAA SYSTEM ARGENTYNSKI, CHODU CHŁOPAKI...

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 12. Data: 2002-09-03 16:27:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Tomasz Kładź" <t...@i...com.pl> writes:

    > Tak wiec nie wierz w super oferty za darmo - jak znam zycie w Twoim
    > przypadku bedzie tak, ze jesli masz
    > szczescie to dostaniesz w miare szybko ten kredyt - jesli nie to bedziesz
    > musial finansowac innych czlonkow
    > grupy i troche poczekasz, a w czasie czekania bedziesz musial placic raty od
    > kredytu ktorego jeszcze nie
    > dostales...

    A to w takich firmach jest miejsce na szczescie? Myslalem, ze po prostu
    wyplacaja pieniadze po uplywie np. 2/3 lub 3/4 okresu, w ktorym musza
    je wyplacic (pod koniec okresu to byloby chyba zbyt statystycznie
    podejrzane).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 13. Data: 2002-09-04 07:18:52
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyplacaja pieniadze po uplywie np. 2/3 lub 3/4 okresu, w ktorym musza
    > je wyplacic (pod koniec okresu to byloby chyba zbyt statystycznie

    Jesli masz szczescie to zalapiesz sie na ten skladkowy kredyt jako pierwszy,
    jesli nie to poczekasz - czasem calkiem dlugo.

    Tomek

  • 14. Data: 2002-09-04 20:01:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    > Jesli masz szczescie to zalapiesz sie na ten skladkowy kredyt jako pierwszy,
    > jesli nie to poczekasz - czasem calkiem dlugo.

    Wiem co oni mowia, ale czy to nie jest tak, ze szczesciu sie tam pomaga?
    Bardzo by mnie zdziwilo, gdyby bylo inaczej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator