  • 31. Data: 2009-11-18 20:05:10
    Temat: Re: Fiskus się nie przyczepi do lokat antybelkowych!!!
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.11.2009 20:44), witek wrote:

    > Darowizna nie jest fikcyjna, bo musisz fizycznie przelać te pieniądze na
    > konto tej osoby. Tylko trafisz raz na osobę, która ci potem kasy nie
    > odda i oberwiesz taaaaką belką, że się nie pozbierasz.

    Jest fikcyjna (wg. mnie). Będzie to umowa pożyczki dla niepoznaki
    nazwana darowizną ....

    Art. 889. KC
    "
    Nie stanowią darowizny następujące bezpłatne przysporzenia:
    1) gdy zobowiązanie do bezpłatnego świadczenia wynika z umowy
    uregulowanej innymi przepisami kodeksu; "

    ... umowa uregulowana innymi przepisami kodeksu.

    p. m.

  • 32. Data: 2009-11-18 20:17:23
    Temat: Re: Fiskus się nie przyczepi ...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" news:16c65bf9-9a35-470b-88dc-e1c8b6842596@j24g2000yq
    a.googlegroups.com

    > staje. Tylko straszą już nie wojskiem ZSRR, a karami wiecznymi
    > w piekle. :) W 1989 roku, gdy było po pierestrojce, Jaruzelski

    : śmiem zauważyć taką różnicę, że kary wieczne w piekle mogą
    : przestraszyć wyłącznie w nie wierzących, a wyrywane paznokcie czy kula
    : w tył głowy jednak odnosiły skutek znacznie szybciej i niezależnie od
    : wyznania i światopoglądu tych, których "komuchy" zechciały
    : "przekonać".

    Toteż my sobie gawędzimy bez lęku. :)

    Masy ludzkie wierzyły, że partia kościelna poprowadzi Polaków q szczęśliwości.

    : A propos: http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid
    =17&aid=8548

    Dodatkiem do piekielnych kar wiecznych są wpływy duchownych.
    A ostatnimi czasy także bogactwo materialne duchownych.
    Niestety -- pieniądz robi pieniądz, więc PK ma coraz więcej.
    Nadzieją na wyleczenie -- jest kryzys. Ludzie po prostu będą
    się buntowali, widząc żyjących w przepychu duchownych. :)

    Ja się zbuntowałem, gdy nie miałem co jeść. :)
    Inni IMO postąpią podobnie.

    PO, aby nie traci poparcia PK, musi dać z budżetu -- łatwo daje się, gdy się daje
    cudze.
    Ale żeby dać, trzeba mieć. Gdy zabraknie w budżecie na wszystko, zabraknie i na PK.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2009-11-20 16:06:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:he1atf$594$11@inews.gazeta.pl...

    > no to góra do 10 tyś złotych na łebka na 5 lat.

    10 tys od tatusia, 10 od mamusi, 5 od dziadka ...

    > Tylko powiedz potem jak ty tą kasę od dziecka chcesaz wyciągnąć?

    Przy odpowiednio duzych pieniadzac mozna zalozyc wlasny bank i miec
    lokaty 50% :-)

    J.