  • 1. Data: 2006-03-28 17:11:12
    Temat: Forex - czyli jak inwestować na rynku walutowym?
    Od: "Tomasz Bar" <t...@g...pl>

    100% zysku dziennie? To możliwe dzięki forex - międzynarodowemu rynkowi,
    który umożliwia inwestowanie m.in. w waluty, surowce, wartości indeksów przez
    24 godziny na dobę. Jeszcze kilka lat temu rynek forex (od foreign exchange -
    wymiana międzynarodowa) pozostawał tematem dla nielicznych, najbardziej
    wytrawnych uczestników rynku...
    Zapraszam do lektury
    http://www.finanseosobiste.pl//content/view/139/33/

    Pozdrawiam
    Tomasz Bar

  • 2. Data: 2006-03-28 19:27:19
    Temat: Re: Forex - czyli jak inwestować na rynku walutowym?
    Od: "marlod" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bar" <t...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:e0bqng$h1m$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    exchange -
    > wymiana międzynarodowa) pozostawał tematem dla nielicznych, najbardziej

    Wiedzialbys jak zainwestowac 70.000zl zeby sie z tego utrzymac?? Powiedzmy
    realnie 5% zysku miesiecznie...??

  • 3. Data: 2006-03-28 19:45:09
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    marlod napisał(a):
> [...]
    > exchange -

    > Wiedzialbys jak zainwestowac 70.000zl zeby sie z tego utrzymac?? Powiedzmy

    ja dzisiaj miałem 26%, może wynik nie jakiś powalający, ale chyba
    niezły, nie ?
    btw. jak chcesz tylko 5% to wejdź w jakieś w miarę bezpieczne fundusze

  • 4. Data: 2006-03-28 19:47:40
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Tomasz Bar napisał(a):
> [...]
    > wymiana międzynarodowa) pozostawał tematem dla nielicznych, najbardziej

    fajnie, z firm wymieniona jest tak xtrade, a na stronie
    http://www.kpwig.gov.pl/i3.htm KPWIG ostrzega przed tą firmą ;-)

  • 5. Data: 2006-03-28 19:54:34
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    To stare dane
    xtrade ma już licencje, co nie zmienia faktu, że każda inwestycja przy
    lewarze 1:100 to czysty hazard i nie zmieni tego żaden bełkot
    Arek

  • 6. Data: 2006-03-28 20:02:16
    Od: "marlod" <m...@o...pl>

    hej, a na jakiej platformie inwestujesz??Rozumiem ze nie na xtrade?
    Polec mi jakis fundusz ktory da mi 5-7% zysku miesiecznie...chyba ze Tobie
    powierze zarzadzanie...

  • 7. Data: 2006-03-28 20:25:31
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    marlod napisał(a):
    > hej, a na jakiej platformie inwestujesz??Rozumiem ze nie na xtrade?
    > Polec mi jakis fundusz ktory da mi 5-7% zysku miesiecznie...chyba ze Tobie
    > powierze zarzadzanie...

    fajnie, ale się tego nie podejmę, bo po pierwsze: jest to raczej
    nielegalne, a po drugie nie wezmę na siebie takiej odpowiedzialności, bo
    nie uważam żebym znał się na tyle żeby móc cokolwiek zagwarantować, a
    jak ryzykuję swoją kasą to już inna sprawa

    a notowania funduszy masz np. tutaj:
    www.fundi.pl

  • 8. Data: 2006-03-31 10:49:44
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    sg napisał(a):

> [...]
    > nie uważam żebym znał się na tyle żeby móc cokolwiek zagwarantować, a
    > jak ryzykuję swoją kasą to już inna sprawa

    IMHO można się podszkolić, zakladając darmowe konto "treningowe" np. na
    serwisie "OANDA".

    Abstrahując od legalności (nie korzystasz z pośrednika, a zawsze można
    powołać się na swobodę przepływu kapitału, czy inspirację marszałkiem
    Ciomoszewiczem) - jest to bardzo pouczające zajęcie.

    Serwis pozwala na śledzenie wypowiedzi prominentnych polityków - efekt
    bywa widoczny nieraz już po 30 minutach, jeżeli kogoś interesują pary ze
    złotówką.

    Serwisy forexowe przydatne są przy negocjacjach kursów bankowych -
    korzystanie z informacji bieżącej/historycznej jest darmowe i legalne.

    Faktem jest, że nie tylko można zarobić - ale też i stracić - platformy
    są jednak tak ustawione, że tylko to, co się inwestuje - nie da się
    wyprodukować straty przekraczającej "kapitał zakładowy".

    Jak mawiają Rosjanie - kto ryzykuje pije szampana - lub ląduje w
    więzieniu. Gra "na forexie" o ile wiem tą druga opcję wyklucza :-)

    Pzdr: Witek