  • 11. Data: 2004-02-12 22:56:19
    Temat: Re: Forex w mBanku?
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    news:c0gug1$1k3$11@news.onet.pl...
    > I nie jestem
    > jakimś rekinem, choć jak na moje dyletanctwo nie najgorzej mi idze :-)

    Zawsze tak jest na poczatku... ;-)))
    Ale keep smiling ;-)))

    Pozdrawiam

    Baton

  • 12. Data: 2004-02-12 23:22:00
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Baton wrote:

    > Zawsze tak jest na poczatku... ;-)))
    > Ale keep smiling ;-)))

    Sugerujesz,że summa summarum wszystko stracę ;-) ? Niewykluczone, ale to
    będzie to co już zarobiłam, więc mogę co najwyżej wyjść na zero. Więc
    się bawię ;-)

  • 13. Data: 2004-02-12 23:46:45
    Od: h...@o...pl

    > Jakby mbank zrobił platformę Forexową to byłbym pod wrażeniem i na
    > pewno bym skorzystał (o ile byłaby darmowa tak jak inne platformy ;)).

    tia,
    a za co by opłacił wdrożenie jak nie z twoich 50 gr za przelew?!
    a tak wycofałeś kasę z banku i nie będzie _bezpłatnego_ forexa

    pozdr
    hidie

  • 14. Data: 2004-02-13 06:43:13
    Od: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl>

    Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a za co by opłacił wdrożenie jak nie z twoich 50 gr za przelew?!
    > a tak wycofałeś kasę z banku i nie będzie _bezpłatnego_ forexa

    to raczej jest strategia mbanku. zamiast zakladac coraz wiecej kont z mniej
    wiecej tym samym od 2 lat poziomem lokat stac sie z banku posrednikiem, ma
    baze adresow - szerokie pole razenia i teraz tylko wprowadzac cala mase
    uslug z ktorych sama mfirma bedzie tylko czerpac zyski prowizyjne... no
    oczywiscie od czasu do czasu robiac mailing by powiekszyc grono swoich
    sierotek....
    ... to oczywiscie tylko przypuszczenie, ale wydaje mi sie dosc
    prawdopodobne...

  • 15. Data: 2004-02-13 07:56:47
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    > Sugerujesz,że summa summarum wszystko stracę ;-) ? Niewykluczone, ale to
    > będzie to co już zarobiłam, więc mogę co najwyżej wyjść na zero. Więc
    > się bawię ;-)

    To jest taka zasada na rynku kapitalowym. Nowicjusze w 99% w poczatkowym
    okresie osiagaja olbrzymie zyski i to ich gubi. Staja sie zbyt pewni siebie,
    ryzykuja zbyt duzo i w efekcie bankrutuja... Po pewnym czasie jednak znow
    wracaja na rynek. Historia uczy ze zawodowcem stajemy sie po trzykrotnym
    bankructwie ;-) Oczywiscie zle Ci nie zycze, ale nie ekscytuj sie zbytnio
    zyskami, jak rowniez nie martw sie stratami. Najwazniejsza jest chlodna
    kalkulacja. Emocje gubia ludzi...

    pozdrawiam

    Baton

  • 16. Data: 2004-02-13 09:40:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Najwazniejsza jest chlodna
    > kalkulacja. Emocje gubia ludzi...

    Toteż nigdy (w razie ewentualnych strat) nie zamierzam grać pieniędzmi na
    których mi naprawdę zależy. Prawdę mówiąc traktuję to trochę jak zabawę. A
    jak dalej będzie dobrze, to najwyżej pojadę w tym roku na lepsze wakacje w
    nagrodę ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2004-02-13 13:04:33
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 12 Feb 2004 20:51:24 +0100, Dentarg <d...@i...com> wrote:

    >Jakby mbank zrobił platformę Forexową to byłbym pod wrażeniem i na
    >pewno bym skorzystał (o ile byłaby darmowa tak jak inne platformy ;)).

    Lepiej by zrobili tworzac na wzor WGI cos w rodzaju "funduszu" forexowego -
    wiecej ludzi by na to poszlo, tak jak poszlo na TFI/SFI - nie kazdy bowiem ma
    czas i/lub umiejetnosci by samemu na forexie dzialac.
    Moze z tej podpowiedzi skorzystaja.

  • 18. Data: 2004-02-13 13:05:25
    Od: devnull <d...@n...net>

    >bankructwie ;-) Oczywiscie zle Ci nie zycze, ale nie ekscytuj sie zbytnio
    >zyskami, jak rowniez nie martw sie stratami. Najwazniejsza jest chlodna
    >kalkulacja. Emocje gubia ludzi...

    Glenn wielokrotnie twierdzila, ze tylko to sie dla niej liczy, emocji w tej
    materii rzekomo nie wykazuje.

  • 19. Data: 2004-02-13 13:37:59
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > To jest taka zasada na rynku kapitalowym. Nowicjusze w 99% w poczatkowym
    > okresie osiagaja olbrzymie zyski i to ich gubi. Staja sie zbyt pewni
    siebie,

    Dlaczego nowicjusze mieliby "w 99% w początkowym okresie osiągać olbrzymie
    zyski"? Czy to nie jakiś przesąd, podobny do tego, który pokutuje w
    odniesieniu do gier hazardowych? Czy są na to jakieś dowody? Statystyki? Nie
    widzę racjonalnego powodu, dla którego nowicjusze mieliby mieć "pocztąkowo
    większe powodzenie". No chyba, że ktoś odgórnie (bardzo odgórnie) tym
    manipuluje... ;-)

    Pozdr,
    PMZ (nawet nie nowicjusz)

  • 20. Data: 2004-02-13 14:10:59
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "PMZ" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widzę racjonalnego powodu, dla którego nowicjusze mieliby mieć "pocztąkowo
    > większe powodzenie". No chyba, że ktoś odgórnie (bardzo odgórnie) tym

    Ok, moze to troche poglad przesadony ale sprobuje tak: Wiekszosc osob ktore
    dzialaja na rynkach kapitalowych zaczynala swoja kariere udanie badz bardzo
    udanie. Dlaczego? Poniewaz w innym przypadku ich przygoda szybko by sie
    zakonczyla.

    pozdrawiam

    Baton