  • 1. Data: 2005-06-30 13:16:07
    Temat: Forinty czy dolary?
    Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl>

    Witam!

    Niebawem pojadę do Budapesztu, a że jest to podróż w pewnym sensie
    służbowa, dostanę diety. Kłopot w tym, że owe diety dostanę w dolarach,
    co rodzi pytanie: czy brać USD ze sobą i na miejscu kupować forinty, czy
    też sprzedać USD w Polsce i kupić forinty u nas?

    PWZ

  • 2. Data: 2005-06-30 13:21:07
    Temat: Re: Forinty czy dolary?
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w
    wiadomości news:da0rb0$it4$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > co rodzi pytanie: czy brać USD ze sobą i na miejscu kupować forinty, czy
    > też sprzedać USD w Polsce i kupić forinty u nas?

    Ja bym wziął dolary. Twarda waluta, to twarda, a nie jakieś fornity ;)
    Dolary sprzedaj, a w Budapeszcie płać kartą.

    Pzdr
    Franz Maurer
    --------------------------
    www.maurer.w.pl

  • 3. Data: 2005-06-30 14:15:09
    Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl>

    Franz Maurer wrote:

    > Dolary sprzedaj, a w Budapeszcie płać kartą.

    OK, ale za gazetę czy butelkę wody w sklepie nie będę płacił przecież
    kartą.

    PWZ

  • 4. Data: 2005-07-01 12:10:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 15:16:07 +0200, Piotr W. Zawadzki napisał(a):
> [...]
    > co rodzi pytanie: czy brać USD ze sobą i na miejscu kupować forinty, czy
    > też sprzedać USD w Polsce i kupić forinty u nas?

    Gdybyś miał dostać funty egipskie - rozumiałbym ew. rozterki. Ale chyba nie
    łudzisz się że lepiej dwa razy przewalutowywać niż raz? :)

    Krótko mówiąc: bierz dolary, na miejscu chętnie wymienią. Co do płacenia
    kartą... Jeśli potrzebujesz dolarów to czemu nie ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 5. Data: 2005-07-02 16:04:39
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Piotr W. Zawadzki napisał(a):

    > OK, ale za gazetę czy butelkę wody w sklepie nie będę płacił przecież
    > kartą.

    ALE TAM SIĘ DA!!
    To nie Polska ;-))

    Pozdrawiam