  • 11. Data: 2009-04-24 06:02:38
    Temat: Re: Formacja ....
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > wszystkie formacje "rozszerzające" są bez sensu i na siłę... tak jak ta.
    > Z tego rysunku tylko dolna linia ma sens jako trend wrostowy.. górna nie ma
    > kompletnie znaczenia.

    A jeśli górna to raczej ta na tych szczytach:

    \
    \
    \ /\
    \ / \ /\
    \/ \ / \
    \/ \

    Andrzej.

  • 12. Data: 2009-04-24 07:28:27
    Od: TomoT <T...@g...com>

    trojkat, owszem , ale taki
    http://img5.imageshack.us/img5/7214/57549745.png
    to co teraz sie rysuje to odwrocone lustro niedawnego spadku z
    1900-1250, chcac nadal zachowac rowna dokladnosc teraz powinna
    nastapic konsolidacja ,budujaca najpierw rgr, ktory pozniej przejdzie
    w trojkat lub inaczej mowiac powstanie prawe ramie zlozone, ale rownie
    dobrze moze z tego wyjsc hiperbola, zaden problem.

  • 13. Data: 2009-04-24 07:30:00
    Od: "wgpw" <w...@p...onet.pl>

    > toć to głowa z ramionami, kreślimy szczyt prawego ramienia

    A może zaczynamy rysowanie głowy - nie uważasz?

    Marek

  • 14. Data: 2009-04-24 13:50:51
    Od: "Trekker" <t...@g...pl>

    [...]
    > Ogólnie to chodziło mi o
    > ideę że jak trójkąt jest roszerzający się to może oznaczać odwrócenie
    trendu
    > wzrostowego.

    Najważniejsze pytanie brzmi: gdzie jest ten trend wzrostowy, który twój
    domniemany trójkąt mialby odwracać ?

    Trekker

  • 15. Data: 2009-04-24 13:59:55
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 24 Kwi, 15:50, "Trekker" <t...@g...pl> wrote:
    > [...]
    > trendu
    >
    > Najważniejsze pytanie brzmi: gdzie jest ten trend wzrostowy........

    > Trekker

    Od 2 miesięcy to niby w booook idziemy czy co ?

  • 16. Data: 2009-04-24 14:39:41
    Od: "Trekker" <t...@g...pl>

    [...]
    > =E6 odwr=F3cenie

    > Od 2 miesi=EAcy to niby w booook idziemy czy co ?

    Obawiam się, że nie zrozumialeś tematu.
    Chodzi o to, że trend wzrostowy (który oczywiście mamy od dwóch miesięcy)
    jest wlaśnie tym hipotetycznym trójkątem.
    Jeżeli więc mialby on (trójkąt) być formacją odwrócenia trendu (a więc
    w domyśle jego zakończeniem) to pytam, gdzie jest ten trend ?

    Trekker

  • 17. Data: 2009-04-24 15:50:24
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 24 Kwi, 16:39, "Trekker" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Jeżeli więc mialby on (trójkąt) być formacją odwrócenia trendu (a więc
    > w domyśle jego zakończeniem) to pytam, gdzie jest ten trend ?

    Masz rację.
    Faktycznie nie zrozumiałem tematu.

    pzdr :)

  • 18. Data: 2009-04-24 20:02:19