  • 1. Data: 2002-07-29 19:51:09
    Temat: Re: Fortis Bank
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Czy zatem fortis stosuje jakies inne przeliczniki niz sa na ich stronach
    >www, bo te wydaja mi sie zblizone do przelicznikow innych bankow?

    Fakt, sa zblizone - USD w przypadku fortis/pekao/ing w kazdym przypadku
    roznica na korzysc fortisa... czyzby co nieco poprawili?
    <spiskowa teoria dziejow> A moze sa jakies inne kursy, kartowe...? ;-)

    Rok temu byly wyraznie wyzsze od innych - ciekawe, jak mi w tym roku wyjdzie
    obciazenie karta po porownaniu z przelicznikami kantorowymi...

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 2. Data: 2002-07-30 08:00:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Adam_mb"

    > Fakt, sa zblizone - USD w przypadku fortis/pekao/ing w kazdym przypadku
    > roznica na korzysc fortisa... czyzby co nieco poprawili?
    > <spiskowa teoria dziejow> A moze sa jakies inne kursy, kartowe...? ;-)

    juz ze 2 lata temu zauwazylem ze mozna u nich kupic walute taniej niz np w
    PKOBP - zkoro tak narzekacie na karty to moze one faktycznie maja swoje
    odrebne kursy
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-30 08:45:00
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Adam_mb napisał(a):

    > Rok temu byly wyraznie wyzsze od innych - ciekawe, jak mi w tym roku wyjdzie
    > obciazenie karta po porownaniu z przelicznikami kantorowymi...
    testowalem 13.04
    korony byly po 12,20 w kudowie zdroju
    fortis wtedy dawal cos ponad 12,90
    a bgk niecale 12 (+ 10 pln za bankomat w obcym kraju)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 4. Data: 2002-07-31 10:04:09
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    blad wrote in news:3d4647e6_1@news.vogel.pl:

    > juz ze 2 lata temu zauwazylem ze mozna u nich kupic walute taniej
    > niz np w PKOBP - zkoro tak narzekacie na karty to moze one
    > faktycznie maja swoje odrebne kursy

    Infolinia mówi że po kursie sprzedaży dostępnym na
    www.fortisbank.com.pl w dniu księgowania.

    --
    empeg

    {3283BB42-5C60-49FA-91BF-D2BF5ABC8047}