  • 1. Data: 2003-03-28 07:16:25
    Temat: Fortis Bank - wasza opinia
    Od: "Bartek" <x...@w...pl>

    co sądzicie o wiarygodności banku Fortis
    czy mieli jakieś "wpadki".

    B.

  • 2. Data: 2003-03-28 07:28:02
    Temat: Re: Fortis Bank - wasza opinia
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Bartek napisal:
    > co sądzicie o wiarygodności banku Fortis
    > czy mieli jakieś "wpadki".

    VC dla Amry - to jedyna duza "wpadka" Fortisa jaka pamietam ;)

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 3. Data: 2003-03-29 10:07:11
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Bartek" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    > co sądzicie o wiarygodności banku Fortis
    > czy mieli jakieś "wpadki".

    Jezleli chodzi o wpadki to byl taki dzien, ze nie dawalo sie wyplacic ich
    kartami... Oficjalna informacja, ze wina lezala po stronie VISY, ale tego
    samego dnia VC z Multi chodzila bez problemow (nawet w tym samym
    bankomacie), poza tym tego samego dnia cos sie stalo i nie moglem zlecic
    przelewu (to chyba bylo jednak po stronie mojego komputera, przy formatce
    przelewu zachecal mnie, zeby cos-tam debugowac). W ten sposob na jakis czas
    mialem dosyc duza kwote zamrozona w Fortisie.

    Co do wad, to jest to bardzo dziwne, ale co jakis czas trzeba przychodzic do
    oddzialu - np. zeby podpisac umowe, zmienic adres itp. Jezeli masz oddzial
    100 km dalej, to mozesz miec z tym problem.

    Poza tym wlasciwie bez problemow - VE chodzi dosyc sprawnie (nawet szybciej
    niz VC z Multi), Pl@neta jest chyba najbezpieczniejszym systemem z obecnie
    dostepnych (bezpieczenstwo Fortisu tez jest pewna uciazliwoscia - np.
    najpierw przesylaja Ci VE, potem ja aktywujesz, a potem dopiero wysylaja
    PIN, troche to trwa). Dla mnie sporym plusem (w stosunku do brebankow) jest
    warszawski numer telefonu :-) (zablokowane "0" w pracy).

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 4. Data: 2003-04-01 10:10:09
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > VC dla Amry - to jedyna duza "wpadka" Fortisa jaka pamietam ;)

    Mnie zamykali konto od wrzesnia do stycznia, pobierajac nieslusznie prowizje
    za ten okres, i nawet nie chcieli ich potem zwrocic. Dopiero, jak sie debet
    zrobil, to przyszlo od nich pismo, ze mam debet - po 100 dniach od zlozenia
    dyspozycji zamkniecia konta... (niezly bajzel)

    Ich system kart byl jakis taki bardziej awaryjny, niz inne (mbank czy wbk), w
    kazdym razie placac/wyplacajac fortisem zawsze sie zastanawialem, czy tym
    razem przejdzie.

    Wiele spraw zalatwia sie w ten sposob, ze trzeba samemu pisac wnioski na
    kartkach papieru (na te same operacje w lukasie, np. zmiane adresu, maja
    gotowe opcje w kompach i trwa to nieporownanie szybciej - tylko sklada sie
    podpis).

    Obsluga e-pakietu w oddziale wygladala tak, ze najpierw pani twierdzila, ze
    mam to zalatwic przez internet, gdy jej mowilem, ze w oddziale - ona, ze
    przez telefon, gdy jej powtarzalem, ze dzwonilem i ze jednak tutaj - w koncu
    z laska zgadzala sie obsluzyc. Jesli operacja byla platna, dowiadywalem sie o
    tym na koniec, z czego tez glupie i smieszne sytuacje powstawaly ;)
    Troche taka rozmowa z obrazonymi ksiezniczkami z taniego butiku ;)

    Zaleta fortisa jest nizszy poziom formalizmu, wiec jest mozliwosc dogadania
    sie w kwestiach np. kredytu w koncie itp. /pewnie z braku formalizmu wynika
    tez ow bajzel, jaki doswiadczylem przy zamykaniu konta/.

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 5. Data: 2003-04-01 11:34:03
    Od: f...@w...pl

    > co sądzicie o wiarygodności banku Fortis
    > czy mieli jakieś "wpadki".
    >
    > B.

    Mam tam rachunek, fajnego opiekuna a raczej opiekunkę i nie narzekam.
    To jest dobry bank.

  • 6. Data: 2003-04-04 07:07:44
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam

    Gdyby nie to że kilka razy bankomat odmówił wypłaty
    (kasa na koncie była, inną kartę przyjął) i gdyby nie
    to, że na pewno co najmniej raz analogiczna sytuacja
    miała miejsce przy POSie to byłbym bardzo zadowolonym
    użytkownikiem Pl@net. A tak jestem tylko użytkownikiem.

    Jeszcze parę takich wpadek i będę się musiał pogodzić
    z tym, że nie każdy bankomat będzie bezprowizyjny i zrezygnować
    i ich usług.

    Pozdrawiam
    zarafiq