-
11. Data: 2006-06-20 18:48:07
Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
Od: bob <1...@x...pl>
Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):
> A ja wczoraj dostałem wyciąg.
> Muszę przyznać, że jest bardzo przejrzysty, podobny do wyciągów KK w PKO BP,
> lepszy od wyciągów z BPH czy nawet Rafiego. Tylko, że ja najbardziej lubię
> wyciągi w wersji internetowej i dlatego zabardzo "ideała" nie eksplatuję.
> Pozdrawiam,
> Grzegorz Niedźwiecki
>
>
No to szczęściarz z Ciebie ... ja nie dostałem żadnego wyciągu a
powinienem mieć już dwa ...
-
12. Data: 2006-06-22 16:58:33
Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
Od: Markus Sprungk <m...@g...com>
MarekM napisał(a):
> Maila wysłałem 08.06. Dziś dostałem mailem odpowiedź:
> - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło z
> przyczyn niezależnych od banku,
> - mimo to zwracają mi opłatę za nieterminową spłatę,
> - wyciąg za kwiecień przesyłają w PDFie jako załącznik,
> - przepraszają za zaistniałą sytuację, dołożą starań i wyrażają nadzieję ;-)
>
> Innymi słowy: warto wysłać reklamację, bank potraktował sprawę bardzo na
> korzyść klienta.
Tytułem wyjaśnienia. Dostałem dzisiaj mailem coś takiego
Szanowny Panie,
Pana reklamacja z dnia 07.06.2006 została pozytywnie rozpatrzona, odpowiedź
na piśmie wysłano pocztą na adres:xxxxxxxxx dnia 19.06.2006r. W
najbliższym czasie powinien ją Pan otrzymać.
W załączeniu przesyłam kopię pisma.
A w pismie mamy:
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana pismo z dnia 07.06.2006r. uprzejmie informujemy, że
miesięczne zestawienie transakcji na kartę Ideal za miesiąc kwiecień i maj
2006 zostało wysłane na adres: xxxxxxxxxxxxxxxx. Biorąc jednak pod uwagę
fakt, iż zestawienie nie dotarło do Pana na czas z przyczyn niezależnych od
banku, opłata karna za nieterminową spłatę karty kredytowej została
zwrócona.
Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane zaistniałą
sytuacją, jednocześnie pragniemy zapewnić Pana, iż dołożymy wszelkich
starań, aby w przyszłości podobna sytuacja nie miała miejsca. Wyrażamy
nadzieję, iż dalsza współpraca z Fortis Bank Polska S.A. będzie układała
się pomyślnie i będzie dla Pana źródłem korzyści i satysfakcji.
To mi się podoba :)
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392 m...@g...com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
-
13. Data: 2006-06-26 11:02:58
Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamacj
Od: "RobertS" <r...@x...pl>
a ja czekam na moje zestawienie za czerwiec, powinni je wyslac
dzisiaj....mam nadzieje, ze nie wysla i bede mogl troche z bankiem powalczyc
;-))
pozdr.
RobertS