  • 1. Data: 2003-07-22 14:17:59
    Temat: [Fortis]Leasing dla klientów indywidualnych
    Od: Piotr Kania <p...@n...gazeta.pl>

    czesc,

    spotkał się ktoś z takim produktem Fortisa jak leasing samochodow dla
    klientow indywidualnych?
    Wczoraj dostalem spam pocztowy z Fortisa z taka oferta. Przykładowa
    kalkulacja dla umowy 24 miesiące: wpłata 20% wartości, opłata miesięczna
    3,11% wartości, wartość końcowa 20% (oczywiście z prawem pierwokupu :-).
    Marża płacona jako opłata manipulacyjna 2.3% wartości samochodu.

    Ma ktoś dodatkowe informacje na ten temat? Nie wiem cz dobrze policzyłem
    ale IRR wychodzi 16.2%. Jak to wyglada w porownaniu z kredytami
    samocodowymi?

    dzieki,
    /pk

  • 2. Data: 2003-07-23 09:51:09
    Temat: Re: [Fortis]Leasing dla klientów indywidualnych
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz>

    > spotkał się ktoś z takim produktem Fortisa jak leasing samochodow dla
    > klientow indywidualnych?

    Podobno coś takiego jest "sondowane", na razie w W-wie... Reszta oddzialow
    nic jeszczenie wie na ten temat. Mozesz podeslac jakies informacje na ten
    temat?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 3. Data: 2003-07-23 10:34:18
    Od: Piotr Kania <p...@n...gazeta.pl>

    Piotr wrote:

    > Podobno coś takiego jest "sondowane", na razie w W-wie... Reszta oddzialow
    > nic jeszczenie wie na ten temat. Mozesz podeslac jakies informacje na ten
    > temat?

    Dostałem info z kilkoma kalkulacjami. w pierwszym majlu w tym watku jest
    info.
    Na pierwszy rzut oka wyglada ok tylko nie wiem jak sie to ma to kredytu
    tak naprawde.
    PO poludniu zeskanuje i wrzuce gdzies calosc bo mi sie nie cce
    przepisywac.

    /pk

  • 4. Data: 2003-07-23 11:28:27
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz>

    > Dostałem info z kilkoma kalkulacjami. w pierwszym majlu w tym watku jest
    > info.
    > Na pierwszy rzut oka wyglada ok tylko nie wiem jak sie to ma to kredytu
    > tak naprawde.

    Z tego co sie udalo dowiedziec, to oferta zostala skierowana do wybranych
    osob, max. kwota to 100.000, samochod wylacznie nowy, zakupiony w salonie,
    max okres to 36 m-cy, wplata 20%.

    Pozdrawiam,
    Piotr