  • 11. Data: 2006-03-06 22:52:34
    Temat: Re: [Fortis] Nowa KK Ideal
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
    news:duh2r6$5cv$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Właśnie przeczytałem na stronie Fortisa, że wydaje nową KK Ideal. Limit
    > w wys. 1000zł bez żadnych zaświadczeń. Tylko ksero dowodu i wypełniony
    > wniosek.
    >
    > Ciekawe jak się bedzie sprawować :)

    To wielki dzień dla Amry - wreszcie się doczekał karty z Fortisa :-)

  • 12. Data: 2006-03-07 08:00:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <n...@p...pl> wrote:
    > To wielki dzień dla Amry - wreszcie się doczekał karty z Fortisa :-)

    Teraz to sie moga w tylek gryzc ;)
    Ale oczywiscie - wniosek zloze. W Polbanku ostatecznie nie dostalem - jesli
    sie prowadzi DG - niezaleznie od dochodow trzeba firme miec od 2 lat. Wiec
    niech sie gryza ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 13. Data: 2006-03-08 08:43:13
    Temat: Re: Nowa KK Ideal
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 6 Mar 2006 13:45:59 -0800, grzechu napisał(a):
    > http://www.idealnakarta.pl/

    Hmm... BARDZO ciekawe:

    "Dostajesz także gwarancję najniższej ceny, co oznacza, że jeżeli znajdziesz
    taniej ten sam towar, który kupiłeś przy użyciu karty, zostanie Ci zwrócona
    różnica w cenie."

    Fajnie - czyli co, od dzisiaj idę kupować sprzęt komputerowy w MediaMarkt,
    a potem proszę o zwrot różnicy między ich cenami a lokalnego sklepiku
    komputerowego? Albo kupuję na stacji Mobil1 4l za 200zł a potem proszę
    o zwrot 60zł, bo w Makro kosztuje 140zł? :)

    Coś mi się to baaaaaardzo podejrzane wydaje, pewnie obwarowane tyloma
    ograniczeniami że nie do użycia :)

    No chyba że Fortis musi wyprać trochę pieniędzy ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004