  • 1. Data: 2008-06-02 21:12:46
    Temat: Fortis bank - dlaczego taki drogi?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Tak popatrzalem na oferte...i lekko mnie zaskoczylo, przykladowo.

    http://www.fortisbank.com.pl/ind/699_820.htm

    Czy caly bank to private banking i klienci korzystaja po prostu z
    dodatkowych uslug, ktore rekompensuja im te wysokie koszty (niby konto
    od 5000 wplywow miesiecznych) czy bank zyje np. z kredytow i wmusza
    obowiazkowe konta kredytobiorcom?

  • 2. Data: 2008-06-02 21:30:28
    Temat: Re: Fortis bank - dlaczego taki drogi?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > dodatkowych uslug, ktore rekompensuja im te wysokie koszty (niby konto od
    > 5000 wplywow miesiecznych) czy bank zyje np. z kredytow i wmusza

    Mam w Fortisie konto, place 8 pln/m-c i mam bezprowizyjne transakcje
    gotowkowe na calym swiecie.
    W przypadku klentow bogatych bank zarabia duzo na inwestycjach klientow...
    produkty inwestycyjne, ubezpieczeniowe itp. Dotego czeste wyjazdy i marza na
    przewalutowaniu.

    MK

  • 3. Data: 2008-06-02 21:32:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 2 Jun 2008 23:30:28 +0200, MK napisał(a):

    > Mam w Fortisie konto, place 8 pln/m-c i mam bezprowizyjne transakcje
    > gotowkowe na calym swiecie.

    Ale to już przeszłość... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 4. Data: 2008-06-02 21:53:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

    > Ale to już przeszłość... :)

    Dla mnie terazniejszosc i przyszlosc ;p.

    MK

  • 5. Data: 2008-06-02 22:35:44
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Mam w Fortisie konto, place 8 pln/m-c i mam bezprowizyjne transakcje
    > gotowkowe na calym swiecie.

    mozna za konto placic 0 zl i miec wszystkie bankomaty w kraju i za granicą
    bez prowizji...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-06-02 23:01:07
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > mozna za konto placic 0 zl i miec wszystkie bankomaty w kraju i za granicą bez
    > prowizji...

    eee, we fortisie?
    jak?

    chętnie zmamienie mój e-pakiet za 8zł na darmowe. tylko jak?

    darmowe konto plus wszystkie bankomamty w kraju za free - bo po to mam fortisa.

  • 7. Data: 2008-06-02 23:02:16
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > eee, we fortisie?
    > jak?
    >
    > chętnie zmamienie mój e-pakiet za 8zł na darmowe. tylko jak?

    w fortisie nie....ale są przecież inne banki

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-06-02 23:06:36
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    > w fortisie nie....ale są przecież inne banki

    z wszystkimi bakomatami za darmo są:

    -boś, ale on kosztuje chyba 5pln/mc
    -konto podróżne lukasa, ale tu chyba 30pln za mc
    -vw bank, ale wypłata bezprowizyjna doiero powyżej 400pln, i konto za 5pln za
    mc.

    nie mam pojęcia, który bank da mi konto za darmo i wszystkie bankomaty (tylko w
    kraju) za darmo.

  • 9. Data: 2008-06-03 05:44:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message

    > mozna za konto placic 0 zl i miec wszystkie bankomaty w kraju i za granicą
    > bez prowizji...

    Byc moze... Ja na tym nie trace, bo np. w przeciwienstwie do Multi mam
    szanse na unikniecie koniecznosci placenia podatku od lokat :). Fortis ma
    bardzo dobra jakosc obslugi, dostep do zagranicznych funduszy itp. Do tego
    jeszcze marka znana berdzo dobrze w Europie. Jest to usluga za ktora moge
    placic 8 pln.

    MK

  • 10. Data: 2008-06-03 06:30:04
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Konrad N>S> pisze:

    > z wszystkimi bakomatami za darmo są:
    >
    > -boś, ale on kosztuje chyba 5pln/mc

    7 zł mam od dłuższego czasu, chyba że ostatnio zmienili, ale nie wiem -
    rzadko przeglądam wyciągi ;-) A bezprowizyjnych wypłat ze wszystkich
    bankomatów w PL jest 5 w miesiącu (kiedyś były 3, a dawno dawno temu w
    ogóle nie było określonej liczby).

    K.