  • 21. Data: 2008-06-03 17:57:02
    Temat: Re: Fortis bank - dlaczego taki drogi?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message
    news:g23v32$2ut$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > obaj macie rację - w wersji 1 była dyskietka,

    Przeciez w FAQ bylo napisane ze mozna korzystac z komendy 'subst' lub
    pokrewnej :).

    MK

  • 22. Data: 2008-06-03 18:00:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > Pekao i Fortisowi mówimy nie :).

    A mowcie sobie, my korzystamy i nie zaskakuja nas np. informacjami, ze od
    dzis koszt prowadzenie konta zostaje podniesiony do kwoty... lub bank
    wycofuje sie z produktu i sam upgrade'uje konto na drozsze :).

    MK

  • 23. Data: 2008-06-03 20:36:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    r...@k...pl pisze:
    > Klucz swoją drogą, autoryzacja swoją drogą. Nie pamiętam już jak to było, ale
    > dyskietkę musiałem wkładać do stacji.

    dawało się SUBST/NTSUBST-ować

    AFAIR nieprawdą jest jakoby. Pl@net działał również na Operze.

    --
    Pete

  • 24. Data: 2008-08-21 11:42:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 3 Jun 2008 18:25:29 +0200, MK napisał(a):

    > O ile pamietam wyskietka byla potrzebna tylko do przeniesienia klucza z
    > banku do komputera (jak pamietam byla mozliwosc otrzymania go na pendrive,

    Nie, dyskietka musiała być dyskietką i musiała być dostępna jako A:
    Działało to tylko pod IE. Pod linuxem można było dzięki akrobatyce
    stosowanej CZASAMI wysłać przelew (czasami nie działało, bo NIE), ale
    większość rzeczy była tak spier* że w ogóle trudno było mówić o dostępie
    do konta przez internet :) Już pomijam, że nawet pod windows ten system był
    strasznie niewygodny w obsłudze...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 25. Data: 2008-08-21 11:44:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 03 Jun 2008 22:36:32 +0200, Pete napisał(a):
    > dawało się SUBST/NTSUBST-ować

    Nie zmienia to faktu, że konieczne były bezsensowne ewolucje. A pod linuxem
    to już prawdziwy koszmar :)

    > AFAIR nieprawdą jest jakoby. Pl@net działał również na Operze.

    Nie działał. Tylko IE i archaiczny Netscape Navigator pod linuxem.

    Pozdrawiam,

  • 26. Data: 2008-08-21 14:58:26
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > dzis koszt prowadzenie konta zostaje podniesiony do kwoty... lub bank
    > wycofuje sie z produktu i sam upgrade'uje konto na drozsze :).

    Zdaje się, że Fortis szykuje klientom mega niespodziankę pod tytułem
    "wycofanie z rynku polskiego" w celu uzyskania funduszy na pokrycie strat w USA.

  • 27. Data: 2008-08-21 18:36:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Nie zmienia to faktu, że konieczne były bezsensowne ewolucje. A pod linuxem
    > to już prawdziwy koszmar :)
    Rili?
    AFAIR działało założenie pliku o nazwie ~/a:public.key czy inne
    a:privinfo.p12 :-D

    --
    Pete

  • 28. Data: 2008-08-22 22:08:31
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Filip Lach" news:g8jvqi$mlm$1@inews.gazeta.pl

    > Zdaje się, że Fortis szykuje klientom mega niespodziankę pod tytułem
    > "wycofanie z rynku polskiego" w celu uzyskania funduszy na pokrycie strat
    w USA.

    Już jakiś czas temu w prasie i w sieci pojawiały się informacje odnośnie
    "planów" Fortisa do zrobienia escape'a z naszego kraju.

    Ciekawe kto ich wykupi?

  • 29. Data: 2008-08-25 12:36:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 21 Aug 2008 20:36:27 +0200, Pete napisał(a):
    > Rili?
    > AFAIR działało założenie pliku o nazwie ~/a:public.key czy inne
    > a:privinfo.p12 :-D

    ... do czego się dochodziło po paru godzinach zabaw ze stracem ;) A że
    czasami apletowi odpie*lało, to zamiast ~/a:public.key szukał ~/A:public.key
    albo jeszcze innych kombinacji ;) Poza tym tradycja: niemożność podpisywania
    pod linuxem zleceń stałych, przelewów z polskimi literkami i ograniczenie
    długości opisu przelewu do 30 znaków. Generalne SNAFU...

    Pozdrawiam,