  • 1. Data: 2002-09-13 11:01:07
    Temat: Re: Fortis - bardzo nie mile wrazenia [dlugie]
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "matjaw" (........)
    > okazalo sie ze przy zamykaniu konta musze oddac karte bo inaczej 'sie nie
    > da' Wobec tego ja na to 'ze zastrzegam karte bo wlasnie zgubilem' i sie
    dalo

    a pobrali ci prowizje "Opłata za zastrzeżenie karty - 3 złote za każdy
    miesiąc pozostały do końca terminu ważności karty" ??
    Powinny - jak moja żona schowała gdzieś kartę i wyrabiałem jej nową to za
    zastrzeżenie starej tak włąśnie mnie skasowali
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-09-13 12:30:59
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

> [...]
    > Powinny - jak moja żona schowała gdzieś kartę i wyrabiałem jej nową to za
    > zastrzeżenie starej tak włąśnie mnie skasowali

    przed zastrzezeniem zapytalem sie czy jest to platne - pani yyy powiedziala
    ze nie

    ciekawe czy mnie skasuja - jesli tak bede pisal reklamacje

    pzdr

    matjaw