  • 1. Data: 2009-07-21 18:16:24
    Temat: moja opinia o Multibanku
    Od: k...@o...pl

    od dziś nie traktuję Multibanku jako banku
    jest dla mnie czymś na wzór "okienka opłat":
    siedzi sobie jakiś Kaziu za biurkiem kasuje
    opłaty i przybija pieczątki. Ale pieczątka
    pana Kazia nie jest żadną gwarancją że kasa
    dotrze do odbiorcy. Jak Kazu przekaże to kasa
    dotrze, a jak nie przekaże, to musze zapłacić
    raz jeszcze. Banki i poczta wystawiają tzw.
    bankowe (lub) pocztowe dowody wpłaty.
    Dają pewność.

    Ale Multibank pewności nie daje.

    Odradzam korzystanie z jego usług

  • 2. Data: 2009-07-21 18:24:08
    Temat: Re: moja opinia o Multibanku
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 20:16:24 +0200, k...@o...pl napisał(a):

    > Ale Multibank pewności nie daje.
    > Odradzam korzystanie z jego usług

    Sam z Multi zrezygnowałem po tym jak szlag mnie trafił na niekompetencje i
    olewactwo analityków z centrali ale czy ktoś ci obiecywał, że przelew
    dojdzie tego samego dnia?

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-07-21 18:27:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > od dziś nie traktuję Multibanku jako banku

    Od dziś nie traktuje kredytywkarpaczu jako stworzenia o zdrowych zmysłach.
    :)

    Ten twój przelew, o ile naprawdę go wklepałeś przed 13:30, z
    prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością dotarł do Millennium, tylko
    Millennium go nie zaksięgowało i zrobi to jutro rano.

  • 4. Data: 2009-07-21 18:36:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 21.07.09 20:27, MarekZ pisze:
> [...]
    > prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością dotarł do Millennium, tylko
    > Millennium go nie zaksięgowało i zrobi to jutro rano.

    Lepiej robił Ś.P. Fortis. Ten "księgował" 3 sesję w taki sposób, że
    przelew był widoczny, ale ze środków mogłeś skorzystać w dniu następnym.

    Takie postępowanie ociera się o sadyzm ;)

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-07-21 18:49:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Lepiej robił Ś.P. Fortis. Ten "księgował" 3 sesję w taki sposób, że
    > przelew był widoczny, ale ze środków mogłeś skorzystać w dniu następnym.
    >
    > Takie postępowanie ociera się o sadyzm ;)

    Lepiej już tak niż tak jak w Mille. Jeśli już jakiś bank decyduje się na
    księgowanie III sesji w dniu następnym, to z punktu widzenia klienta
    najlepiej by było aby księgował to z datą waluty wejścia przelewu. Wtedy nie
    byłoby posądzeń o przetrzymywanie środków.

    Więc jeśli Fortis tak robił to plus dla Fortisu. A jeśli księgował z datą
    dokonywania księgowania (czyli późniejszą), to zabawna sprawa. :) Choć nie
    jakoś bardzo ograniczająca, bo przelew przyszły na I sesję dnia następnego
    można wklepać. Ograniczenie objawia się tylko jak chciało się puścić
    wewnętrzy w ramach Fortisu, podatkowy z bieżącą datą (o ile Fortis to
    umożliwia) albo wypłacić w bankomacie.

  • 6. Data: 2009-07-21 18:52:17
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    k...@o...pl wrote:
> [...]
    > dotrze do odbiorcy. Jak Kazu przekaże to kasa
    > dotrze, a jak nie przekaże, to musze zapłacić
    > raz jeszcze. Banki i poczta wystawiają tzw.

    bzdury
    jesteś pewien, że Mutlibank kasy nie wysłał ?
    a może przypadkiem nie zaksięgowali przelewu w Millenium ?

  • 7. Data: 2009-07-21 19:06:36
    Temat: Fortis - bylo: moja opinia o Multibanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > nie byłoby posądzeń o przetrzymywanie środków.
    >
    > Więc jeśli Fortis tak robił to plus dla Fortisu.

    Tak robi....

> [...]
    > się tylko jak chciało się puścić wewnętrzy w ramach Fortisu, podatkowy z
    > bieżącą datą (o ile Fortis to umożliwia)

    Umozliwia. Ostatnio nawet spoznilem sie ze splata KK Polbanku, przelew
    zlecilem ok 20.00. Na wyciagu z Polbanku mam date splaty karty w dniu
    zlecenia przelewu w Fortisie, a date ksiegowania +1 dzien. Fakt, ze nic by
    sie nie stalo gdybym wyslal nastepnego dnia, bo wystarczy ze w Polbanku
    zostanie dokonane ksiegowanie przed wygenerowaniem wyciagu :). Kto od dawna
    ma karte Citi wie o co chodzi ;).

    MK

  • 8. Data: 2009-07-21 19:07:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 21.07.09 20:49, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Więc jeśli Fortis tak robił to plus dla Fortisu.

    Ja pozostanę przy swojej opinii.

    > A jeśli księgował z
    > datą dokonywania księgowania (czyli późniejszą), to zabawna sprawa. :)

    Oprocentowanie i tak marne, więc bardzo mi na %% nie zależało...

> [...]
    > puścić wewnętrzy w ramach Fortisu, podatkowy z bieżącą datą (o ile
    > Fortis to umożliwia) albo wypłacić w bankomacie.

    ... ale ww ograniczenia (oraz dodatkowo np. spłata KK, czy założenie
    lokaty) wkurzały maksymalnie.
    I jeśli przelew przyszedł 3-cią sesją w piątek, to przelew wewn, czy
    założenie lokaty wykonywało się dopiero w poniedziałek rano.
    Bo Pl@neta w weekendy działa(-ła?) offline.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2009-07-21 19:10:28
    Temat: Re: Fortis - bylo: moja opinia o Multibanku
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 21.07.09 21:06, MK pisze:
> [...]
    > zlecilem ok 20.00. Na wyciagu z Polbanku mam date splaty karty w dniu
    > zlecenia przelewu w Fortisie, a date ksiegowania +1 dzien.

    Hola hola.
    Ale czy środki na ten przelew przyszły tego dnia 3-cią sesją?

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-07-21 19:21:58
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > dotrze do odbiorcy. Jak Kazu przekaże to kasa
    > dotrze, a jak nie przekaże, to musze zapłacić
    > raz jeszcze. Banki i poczta wystawiają tzw.

    _Wykazano_ Tobie w poprzednim! wątku że
    to Millenium nie zaksięgowało przelewu,
    który to przelew Multibank opuścił.

    W sytuacji gdy z uporem maniaka raczysz
    nie przyjmować tego do wiadomosci można
    wyciągnąć logiczny wniosek że Twoja
    radosna "tfórczość" nie jest wiarygodna
    i że prawdopodobnie odbywa się w ramach
    zleconego "czarnego PR".

    Temu panu (z małej litery celowo) już
    dziękujemy.

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.