  • 1. Data: 2010-03-02 11:24:46
    Temat: Fortis i konto osobiste
    Od: Jan Kowalski <v...@g...com>

    CZesc,

    W czwartek zlozylem formularz kontaktu przez strone www, w
    poniedzialek zadzwonila babka z infolinii ze mnie umowi z doradzca ale
    do dzis cisza... Zawsze tak slamazarnie dzialaja?
    Inetresuje mnie konto XL wiec chyba powinno im troche zalezec?

    I drugie: w koncie tym jest lokata overnight-owa, czy jest ona godna
    uwagi?

    pozdr.

  • 2. Data: 2010-03-02 12:06:09
    Temat: Re: Fortis i konto osobiste
    Od: g...@o...pl

    > I drugie: w koncie tym jest lokata overnight-owa, czy jest ona godna
    > uwagi?

    http://www.bnpparibasfortis.pl/files/oprocentowanie_
    ind.pdf

    Oprocentowanie 0,80%-2,00%.

  • 3. Data: 2010-03-14 17:07:44
    Od: Jan Kowalski <v...@g...com>

    On 2 Mar, 13:06, g...@o...pl wrote:

    > http://www.bnpparibasfortis.pl/files/oprocentowanie_
    ind.pdf

    > Oprocentowanie 0,80%-2,00%.

    No coz, minelo 3 tygodnie z okladem i ciagle zero kontaktu.

    Najwyrazniej ten bank nie jest zainteresowany klientami
    mogacymi stanowic jego najbardziej dochodowa grupe.

    W takim razie zegnam ozieble i wszystkim odradzam korzystanie z uslug
    Fortisa - moga cie olac w najmniej odpowiednim momencie.