  • 1. Data: 2006-03-21 20:35:50
    Temat: Fortis_ideal
    Od: bob <1...@x...pk>

    Czy ktoś już dostał albo przynajmniej oddzwonili? Bo ja wniosek wysłałem
    09.03 i do dzisiaj zero odzewu - a obiecywali kontakt w ciągu 3 dni -
    jaja sobie robią z ludzi ... a na infolinii jak zwykle gadają od rzeczy

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0612-0, 2006-03-20
    Przetestowano na: 2006-03-21 21:35:50

  • 2. Data: 2006-03-21 20:46:26
    Temat: Re: Fortis_ideal
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    bob napisał(a):

    > Czy ktoœ już dostał albo przynajmniej oddzwonili? Bo ja wniosek wysłałem
    > 09.03 i do dzisiaj zero odzewu - a obiecywali kontakt w cišgu 3 dni -
    > jaja sobie robiš z ludzi ... a na infolinii jak zwykle gadajš od rzeczy

    Napisałem maila bo też jakoś się nie kontaktowali i odpisali, że odesłali
    mi umowę bo zapomniałem podpisać na drugiej stronie. Dzisiaj dostałem ten
    wniosek i faktycznie, mea culpa, musiałem się zamulić, bo nie ma tego
    podpisu. Byli na tyle uprzejmi, że dołączyli kopertę bezpłatną do odesłania
    wniosku. Miłe

    Możesz to wyłączyć?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-03-21 22:58:48
    Od: "Slawek Adamczyk" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ja 10 marca poleconym poslalem zgloszenie i tez juz nerwa dostalem ze nawet
    nie zadzwonia a tu nagle ni z gruchy ni z pietruchy dzis kurier zakrecony
    przyjechal bez zadnego umowienia z przesylka z Fortisa i umowa :] z pol
    godziny sie zastanawial co ma im odwiesc i bym sie nie zdziwil jak karty mi
    nie przysla bo maja tam chyba ladny burdelik ;)

  • 4. Data: 2006-03-22 16:13:31
    Od: bob <1...@x...pk>

    In article <k2e9m1q13xn6$.17gsc900g2obg$.dlg@40tude.net>,
    m...@g...com says...

> [...]
    > wniosek i faktycznie, mea culpa, musiałem się zamulić, bo nie ma tego
    > podpisu. Byli na tyle uprzejmi, że dołączyli kopertę bezpłatną do odesłania

    He, he
    Mi tez dzisiaj odeslali moj wniosek, bo nie podpisalem na odwrocie :)
    Ale gamonie z nas ... Ale i ten wniosek nieczytelny, przyzwyczailem sie
    z drukow podatkowych, ze wypelnia sie tam gdzie na bialo, a tu podpis na
    szarym ...

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0612-0, 2006-03-20
    Przetestowano na: 2006-03-22 17:13:31

  • 5. Data: 2006-03-22 20:22:00
    Od: mateusz_id <m...@o...pl>

    bob napisał(a):
    > In article <k2e9m1q13xn6$.17gsc900g2obg$.dlg@40tude.net>,
    > m...@g...com says...

    Wysłałem 09.03 wniosek priorytetem, wczoraj dzwoniłem do Fortisa
    dowiedzieć się, kiedy ktoś łaskawie się ze mną skontaktuje. Facet
    wypytał o numer dowodu, pesel, itd itp i zaręczył, że ktoś się dzisiaj
    ze mną skontaktuje.
    Jak do tej pory się nie skontaktował. Wniosek: robią sobie jaja.