  • 1. Data: 2006-03-18 15:26:21
    Temat: Fortis podrożał?
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Planowałem przeniesc konto do Fortis a po obejrzeniu pełnej TOiP dla
    pl@net zdębiałem:
    przelewy płatne, polecenie zapłaty płatne, zlecenie stałe płatne,
    prowadzenie rachunku 10 zł karty po 1 zł. NIe widze opłat za używanie
    karty płatniczej w obcych bankomatach więc to chyba nadal darmowe.

    Żle patrzę czy podrożał? Zaznaczam, że chodzi o o warunki stałe, a nie
    jakieś promocje, które się wkrótce skończą.

    Obecnie mam złoty sezam w bph ale za 2 karty i rachunek płacę 30 zł i to
    za drogo, a ponadto BPH mnie wkurza różnymi wpadkami (np niedawno
    obciążyli mnie za wydanie wznowionej karty kredytowej - z której
    zrezygnowałem pisemnie 4 miesiące przed rocznicą).
    Szukam czegoś z podobnymi warunkami (bankowość elektroniczna) ale do 15
    zł (z opłatami za karty):
    darmowe przelewy (także polecenia zapłaty i zlecenia stałe), limit
    kredytowy ok 2-3 tys, 2 karty płatnicze, których mogłbym bezprowizyjnie
    użytkowac przynajmniej w bankomatach PKO PeKaO, czy BPH (takie mam w
    moim mieście).
    Chodzi oczywiście o 15 zł/miesięcznie ale wszystkich opłat, czyli bez
    corocznych opłat za kartę i innych corocznych.
    Mam konto w mBank więc mogłby to być mariaż 2-ch kont.
    Co polecacie?

    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."

  • 2. Data: 2006-03-18 15:44:50
    Temat: Re: Fortis podrożał?
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Leszek pisze:

> [...]
    >
    > Żle patrzę czy podrożał? Zaznaczam, że chodzi o o warunki stałe, a nie
    > jakieś promocje, które się wkrótce skończą.
    /ciach/

    Opłaty za e-Pakiet raczej nie zmieniły się od dłuższego czasu:

    http://www.fortisbank.com.pl/services/epakiet/ -> menu z lewej strony 'Ile
    to kosztuje'

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2006-03-18 15:45:21
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Leszek napisał(a):
> [...]
    >
    > Żle patrzę czy podrożał? Zaznaczam, że chodzi o o warunki stałe, a nie
    > jakieś promocje, które się wkrótce skończą.

    Nie wiem, ale ja widzę to:

    http://www.fortisbank.com.pl/services/epakiet/

    Więc tutaj nie podrożał być może jeszcze nie zmienili. Mogę tylko tyle
    napisać, że w lutym pobrali mi 7zł a w marcu dopiero będą pobierać.

    Przemek

  • 4. Data: 2006-03-18 18:28:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Leszek"
> [...]
    > prowadzenie rachunku 10 zł karty po 1 zł. NIe widze opłat za
    > używanie karty płatniczej w obcych bankomatach więc to chyba nadal

    źle patrzysz - to srebrny i zloty pakiet maja oplaty za operacje
    bankomatowe jesli nie masz zlotej karty VC, i do tego wszystkie
    przelewy platne, a przejscie na e-pakiet blokują każąc sobie płacic za
    to 500 zł

    trzeba od poczatku zakladać e-pakiet - placisz jedynie 7 zl mies, 1
    zl/mies za karte
    i za kazde PZ po 2 zlote, wiec PZ nalezy uruchomic w innym banku, tam
    gdzie to jest za darmo :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2006-03-18 18:34:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

    > trzeba od poczatku zakladać e-pakiet - placisz jedynie 7 zl mies, 1
    > zl/mies za karte
    > i za kazde PZ po 2 zlote, wiec PZ nalezy uruchomic w innym banku, tam
    > gdzie to jest za darmo :-)

    Czy w epakiecie sa dostepne wszystkie takie produkty jak w silver/gold?

    MK

  • 6. Data: 2006-03-18 19:12:40
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    blad wrote:
    > Użytkownik "Leszek"
    > źle patrzysz
    > trzeba od poczatku zakladać e-pakiet - placisz jedynie 7 zl mies, 1
    > zl/mies za karte

    Ufff... Dzięki dla wszystkich za szybkie konkretne odpowiedzi.

    Leszek

  • 7. Data: 2006-03-19 07:35:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK"

    > Czy w epakiecie sa dostepne wszystkie takie produkty jak w
    > silver/gold?

    rozumiem, ze te produkty o ktore pytasz to karty visa charge
    ta karta Gold ktora zwalnia z oplat za bankomaty to charge i dają ją w
    pakiecie srebrnym i oczywiscie zlotym.
    w e-pakiecie teoretycznie ta karte tez mieli dawac, ale o ile wiem
    nikomu nie dali
    a teraz nawet juz nikomu nie jest potrzebna - Amra ją kiedys chcial
    ale juz ma inne :-)

    Teraz F. daje karte kredytową VClassic (taka czarna) i VGold
    - te karty dostaniesz i bez rachunku w F.
    Oprócz KK opisanej na stronach Fortisa pojawila sie jeszcze prostsza
    KK
    latwiej wydawana - http://www.idealnakarta.pl/
    i dlatego charge jest juz w e-pakiecie zupelnie zbedna
    *** blad ***

  • 8. Data: 2006-03-19 19:58:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > rozumiem, ze te produkty o ktore pytasz to karty visa charge

    Nie, kart ci u mnie dostatek ;). Chodzi mi o overnighty, lokaty, fundusze
    itp. Czy np. majac rachunek silver/gold dostaje lepsze warunki. Obecnie jest
    promocja kont silver/gold, przez 1 rok nie pobieraja za nie oplaty, wiec
    zastanawiam sie co lepsze epakiet, czy ktorys z w/w rachunkow.

    MK

  • 9. Data: 2006-03-20 21:00:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK"

> [...]
    > wiec
    > zastanawiam sie co lepsze epakiet, czy ktorys z w/w rachunkow.

    e-pakiet lepszy - mialem srebrny i zmienilem na e-pakiet to wiem :-)
    Lokaty masz na nim rowniez, przelewy darmowe a nie po 1,50
    funduszy i tak w F. w pl@net nie sprzedają.
    Nadaje sie za to do stalych zlecen, przelewow zasilajacych inne
    rachunki
    i darmowych bankomatow - w sumie za jedyne 8 zl/mies.
    *** blad ***