  • 11. Data: 2006-05-17 16:52:16
    Temat: Re: Fortis - trwa sprawdzanie systemu
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Albo może tutaj ktoś popdpowie, co prócz mBanku będzie bazbłędnie
    > chodziło (nie chodzą lub częściowo nie chodzą: millenium, ing, pekao,
    > do lukasa i vw nie odgrzebię szybko w pamięci haseł więc nie mogę
    > sprawdzić)

    Raport z mojego systemu (konfiguracja obecna: GNU/Linux Gentoo, Firefox
    1.5.0.3, JRE 1.5.0.06, Flash 7.0.63 ;)

    Działają: Pekao, mBank, Multibank, Inteligo, BZWBK, VW, Raiffeisen, BGŻ
    Integrum, BZ WBK.

    Działają w zakresie obsługi kart kredytowych (nie miałem tam nigdy
    konta): Lukas, Millennium, BPH.

    Nie wiem, jakie miałaś problemy w ING i Pekao, ale ja nie mam żadnych
    zastrzeżeń. Co do Millennium - nie wypowiem się, gdyż tak jak pisałem
    miałem tam tylko kartę kredytową i wszystko, co chciałem zrobić, mogłem.
    Nie wiem, czy działają przelewy itp.

    Marek

  • 12. Data: 2006-05-18 07:28:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 17 May 2006 18:52:16 +0200, MarekM napisał(a):

    > Działają w zakresie obsługi kart kredytowych (nie miałem tam nigdy
    > konta): Lukas, Millennium, BPH.

    BPH pod linuxem, z operą 8.52/8.54/9.0b i jre 1.5.0_06 działa bez zarzutu.
    Czasami w operze 8.54 nie udaje się podpisać przelewu (nie pojawia się
    okienko dialogowe w którym się wybiera plik z kluczem prywatnym), ale
    w 8.52 i 9.0b działa doskonale.

    > Nie wiem, jakie miałaś problemy w ING i Pekao, ale ja nie mam żadnych
    > zastrzeżeń.

    Mi pod operą ING działało raczej bez problemów - choć akurat w ING konto
    ma mój ojciec i tylko sobie to przeglądałem z ciekawości czy wszystko działa,
    więc mogłem coś pominąć...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 13. Data: 2006-05-18 10:04:50
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-17, MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

> [...]
    > zastrzeżeń. Co do Millennium - nie wypowiem się, gdyż tak jak pisałem
    > miałem tam tylko kartę kredytową i wszystko, co chciałem zrobić, mogłem.

    W ing mogę obejrzeć sobie stan konta, historię, natomiast nie mogę
    dokonać żadnych operacji. Przy próbie wykonania przelewu pojawia się
    komunikat: "Twoja przeglądarka nie obsługuje komponentu (appletu)
    Java" (obsługuje).

    W pekao działa (całkiem przyzwoicie) wszystko poza drukowaniem
    potwierdzeń przelewów.

    Renata

  • 14. Data: 2006-05-19 08:38:49
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

> [...]

    > dokonać żadnych operacji. Przy próbie wykonania przelewu pojawia się
    > komunikat: "Twoja przeglądarka nie obsługuje komponentu (appletu)

    Prawdopodobnie coś jest nie tak z konfiguracją Twojej przeglądarki/JRE.
    U mnie działa.

    > W pekao działa (całkiem przyzwoicie) wszystko poza drukowaniem
    > potwierdzeń przelewów.

    Fakt, po wybraniu "Drukuj" pojawia się komunikat o konieczności
    zainstalowania Acrobat Reader'a (jest zainstalowany). Jednak wystarczy
    kliknąć w "Otwórz dokument w formacie PDF" - otwiera się plik i już
    można sobie go wydrukować.

    Jednak jest to niezależne od systemu: pod Windowsem w Firefox 1.5.0.3 i
    z zainstalowanym Acrobat Readerem (również jako plugin) mam DOKŁADNIE
    takie samo zachowanie. Nie jest to jakaś duża uciążliwość IMVHO.

    Marek

  • 15. Data: 2006-05-19 12:52:15
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-19, MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

    > Prawdopodobnie coś jest nie tak z konfiguracją Twojej przeglądarki/JRE.
    > U mnie działa.

    Na Fedorze i FF 1.5.0.1.?
    Wiesz, co trzeba zmienić?

> [...]
    > zainstalowania Acrobat Reader'a (jest zainstalowany). Jednak wystarczy
    > kliknąć w "Otwórz dokument w formacie PDF" - otwiera się plik i już

    U mnie nie można, tzn. można, ale w tekście, który pojawia się do
    wydruku (i na wydruku) brakuje wielu cyfr i liter tak, że jest on
    zupełnie nieczytelny.

    Renata

  • 16. Data: 2006-05-19 19:34:09
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    > Na Fedorze i FF 1.5.0.1.?
    > Wiesz, co trzeba zmienić?

    Niestety, nie mam pojęcia. Jak pisałem, używam Gentoo i FF 1.5.0.3.
    O ile dobrze pamiętam, standardowa instalacja Fedory nie zawiera SUN
    JRE, gdyż Sun nie zezwalał na dystrybuowanie Javy i instalowanie jej
    użytkownikowi bez akceptacji licencji*). Być może w Fedorze
    zainstalowana jest inna maszyna wirtualna, która niekoniecznie będzie
    zgodna ze standardem. Albo w ogóle jej nie ma... Ale tego nie jestem
    pewien.

    > U mnie nie można, tzn. można, ale w tekście, który pojawia się do
    > wydruku (i na wydruku) brakuje wielu cyfr i liter tak, że jest on
    > zupełnie nieczytelny.

    Hm, pewnie otwiera się w jakimś evince albo kpdf. Spróbuj ściągnąć i
    zainstalować Adobe Acrobat Reader - najnowszą wersję dla Linuksa.

    *) - dosłownie kilka dni temu zapowiedzieli zmianę swojej polityki i
    mają nieco zmienić licencję.

    Pozdrawiam,

    Marek

  • 17. Data: 2006-05-19 20:57:06
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-19, MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

    > Hm, pewnie otwiera się w jakimś evince albo kpdf. Spróbuj ściągnąć i
    > zainstalować Adobe Acrobat Reader - najnowszą wersję dla Linuksa.

    Właśnie przed chwilą sprawdziłam. Okazuje się, że po ostatnich
    zmianach w komputerze już jest dobrze. Przedtem otwierało się w
    Acrobacie i brakowało liter, teraz otwiera się w evince i wszystko
    jest:)

    Renata