  • 1. Data: 2002-07-31 09:54:11
    Temat: Fortis w Turcji
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Wróciłem sobie właśnie z Instanbułu, gdzie zdażyło mi się kilka(naście)
    razy brać pieniądze za pomocą VE Fortisu. Jedyny moment kiedy nie
    zadziałała - brak środków na koncie. ;) Kursy - po przeliczeniu
    wychodzi że średnio 1% drożej niż gdyby kupić $ przed wyjazdem, i tam
    je później sprzedać. Brak prowizji miły - można brać spokojnie małe
    sumy. :)
    Z mojej obserwacji wynika że bankomaty "dają kasę" szybciej niż te u
    nas - autoryzacje na POS-ach też bardzo szybko chodziły. :)

    --
    empeg

    {E2A032E1-4291-483F-84C5-D34DF7B5C01B}

  • 2. Data: 2002-07-31 19:08:59
    Temat: Re: Fortis w Turcji
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

> [...]
    > Z mojej obserwacji wynika że bankomaty "dają kasę" szybciej niż te u
    > nas - autoryzacje na POS-ach też bardzo szybko chodziły. :)

    sluchaj, a ile czekales na karte? ty masz te karte do e-pakietu?
    dzieki za to info, ja jade za m-c na cypr, to sie przydadza te
    wiadomosci.
    naprawde ani razu nic sie z nia nie wydarzylo - nie odmowiono wyplaty?

  • 3. Data: 2002-07-31 21:26:46
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Kursy - po przeliczeniu
    > wychodzi że średnio 1% drożej niż gdyby kupić $ przed wyjazdem, i tam
    > je później sprzedać.

    A czy korzystales z innej karty?
    Jakby Ci sie chcialo - sprawdz, jak mialy sie przeliczniki tamtej karty do
    kursow Fortisa i wrzuc na grupe.
    We wrzesniu jak dobrze pojdzie moze sie wybiore za granice - warto wiedziec ;-)

    pozdrawiam
    maksymilian