  • 1. Data: 2002-07-05 14:16:01
    Temat: Fortis w swiat private bankingu
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No ciekawe, jak sie potoczy walka na polu BRE, SG, Citi i teraz Fortis :))

    http://www.fortisbank.com.pl/services/platinum/

    Pakiet Platynowy - dla najbardziej wymagających
    Codziennie podejmujesz decyzje. Czasem są proste, a czasem wymagają
    dokładnego przemyślenia... zwłaszcza gdy w grę wchodzą sprawy ważne:
    podpisanie kontraktu, wybór szkoły dla dziecka, budowa domu, długoterminowe
    inwestycje. Łatwiej i pewniej podejmuje się decyzje, gdy można poradzić się
    doświadczonego partnera, który znając Ciebie i Twoje cele, ustali fakty,
    oceni korzyści i zaproponuje najlepszą opcję.

    Z myślą o Klientach takich jak Ty, którzy o swojej przyszłości decydują już
    dziś i nie chcą zostawiać inwestycji przypadkowi, przygotowaliśmy Pakiet
    Platynowy. Jest to usługa o charakterze private banking, którą wyróżnia
    elastyczne i zindywidualizowane podejście do Twoich potrzeb, a jej głównym
    celem jest pomnażanie wartości Twoich aktywów.

    Oddajemy do Twojej dyspozycji naszych najlepszych pracowników - Doradców
    Private Banking, których łączy ten sam cel: profesjonalne doradztwo i
    efektywne zarządzanie Twoimi finansami.

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-05 14:54:51
    Temat: Re: Fortis w swiat private bankingu
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
> [...]
    > oceni korzyści i zaproponuje najlepszą opcję.
    >
    > Z myślą o Klientach takich jak Ty, którzy o swojej przyszłości decydują już

    Widzisz jak cie cenia ;-)
    na dodatek dokladnie wiedza co cie czeka, kontrakt, dziecko itd, tylko o slubie
    zapomnieli ;-))

    Szkoda ze ja te cele juz wszystkie mam zrealizowanie, nie dla mnie taki pakiet
    :((
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-05 15:11:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Szkoda ze ja te cele juz wszystkie mam zrealizowanie, nie dla mnie taki
    pakiet
    > :((

    hmm kochanke tez masz ?:)

  • 4. Data: 2002-07-05 16:22:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA" <
    > pakiet
    >
    > hmm kochanke tez masz ?:)

    takiego celu zyciowego nie bylo w spisie Fortisa ;-))
    Smieszy mnie to, ze jak ktos tak jak ty ma te cele przed soba to pakiet
    platynowy na pewno nie jest dla niego - co wiecej glupiej karty VC nie moze
    dostac.
    Wg mnie reklama chybiona, ale to pewnie dla tego ze nie wolno zrobic reklamy
    "jesli jestes blondynką i masz bogatego męża to mamy dla ciebie odpowiedni
    pakiet platynowy" ;-))
    *** blad ***