  • 1. Data: 2006-03-29 17:18:51
    Temat: Frajer ze mnie cd (mBank)
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Odeslalem dokumenty na zalozznie rachunku (mBank) zwyklym listem tak jak
    > "proponowane" przez mBAnk (bo oplata taka jest przez nich zaplacona z
    gory).
    > Zamiast wyslac to przynajmniej priorytetem, a najlepiej oczywiscie
    > poleconym. No i minelo juz 12 dni a dokumentow w banku nie ma - i watpie
    aby
    > sie jeszcze pojawily

    No i minelo wlasnie 20 dni. Zgadnijcie czy juz 'dotarly' dokumentu do mBanku
    ? Jasne, ze nie. A jak prosze o wyslanie duplikatu to mi sciemniaja, ze
    niech jeszcze troche poczekam, bo moze poczta nie doslala ! Zenada. Leza u
    nich a oni nie nadazaja aby loperty otwierac i dobrze o tym wiedza. Super
    obsluga klienta krotko mowiac. Najwieksza wada takich bankow jest brak
    oddzialow i wszystko co z tym zwiazane. A oni zamiast latac ta 'luke' jak
    moga to jeszcze daja d.... na calej linii.

    Krotko mowiac : jak ktos chce konto stosunkowo szybk zalozyc - to
    zdecydowanie nie w mBanku !! W kazdym innym zrobi sie to w jeden dzien.

    Fantom

  • 2. Data: 2006-03-29 18:25:41
    Temat: Re: Frajer ze mnie cd (mBank)
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Napisz do działu reklamacji. Adres na www.efakt.pl w zakładce Redakcja ;)

  • 3. Data: 2006-03-29 18:39:57
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Krotko mowiac : jak ktos chce konto stosunkowo szybk zalozyc - to
    > zdecydowanie nie w mBanku !! W kazdym innym zrobi sie to w jeden dzien.

    Wcale nie byłabym pewna, że jednak te dokumenty dotarły do banku. To co
    teraz dzieje się na Poczcie Polskiej to woła o pomstę do nieba.
    Przesyłka priorytetowa szła ponad 30 dni. List zwykły z jednego miasta do
    drugiego oddalonego o 120 km szedł przez błota, kałuże 10 dni / był tak
    zabłocony, że trudno było odczytać/.

  • 4. Data: 2006-03-29 20:01:12
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Przesyłka priorytetowa szła ponad 30 dni. List zwykły z jednego miasta do
    > drugiego oddalonego o 120 km szedł przez błota, kałuże 10 dni / był tak

    Tez tak myslalem dopoki nie zaczelm dzwonic do mBanku. Za kazdym razem
    bronia sei aby nie wysylac duplikatu. Ciagle tylko : na pewno jeszcze
    dojdzie. A raz mi apnienka powiedziala : wie Pan co, jest tak duzo teraz
    poczty ze nie nadazaja otwierac i rejestrowac.

    Fantom

  • 5. Data: 2006-03-29 20:02:12
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Krotko mowiac : jak ktos chce konto stosunkowo szybk zalozyc - to
    > zdecydowanie nie w mBanku !! W kazdym innym zrobi sie to w jeden dzien.

    Z tym jednym dniem to przesadziłeś...
    Ostatnio zakładałem konto w inteligo i wszystko trwało cos koło 3 tygodni.
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-03-29 20:26:19
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > No i minelo wlasnie 20 dni. Zgadnijcie czy juz 'dotarly' dokumentu do mBanku
    > ? Jasne, ze nie. A jak prosze o wyslanie duplikatu to mi sciemniaja, ze

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,wid,8247655,wiadomo
    sc.html

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2006-03-29 21:20:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Majkaa napisał(a):

> [...]
    > Przesyłka priorytetowa szła ponad 30 dni. List zwykły z jednego miasta do
    > drugiego oddalonego o 120 km szedł przez błota, kałuże 10 dni / był tak

    Tylko co to obchodzi klienta ? Niech sobie mBank wykupi uslugi
    kurieskie. Ze niby drogo ? Inteligo jakos stac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2006-03-30 05:29:13
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Z tym jednym dniem to przesadziłeś...
    > Ostatnio zakładałem konto w inteligo i wszystko trwało cos koło 3 tygodni.

    A znajomi (3 osoby) zakladali w BPH w jeden dzien !!

    Fantom

  • 9. Data: 2006-03-30 05:31:00
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,wid,8247655,wiadomo
    sc.html

    To na pewno nie on :)
    Ale fakt - zawsze list moze zaginac lub zostac skradziony. Tylko gdyby nie
    te teksty ktore slysze na mlinii. I dlatego wiem ze to nie listonosz

    Fantom

  • 10. Data: 2006-03-30 06:40:05
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Krotko mowiac : jak ktos chce konto stosunkowo szybk zalozyc - to
    > zdecydowanie nie w mBanku !! W kazdym innym zrobi sie to w jeden dzien.

    zgadza sie zona niedawno otwierala (i wlacznie z wysylka karty do eKonta) zajelo
    to 1,5msca a w Lukasie trwa to kilkadziesiat minut i konta jest aktywne i token
    w lapce

    ale ostatino doznalem szoku - wyslalem zwyklym listem wypowiedzenie karty
    kredytowej juz po tygodniu znikla mi z menu! (brak kart kredytowych) :-) czyzby
    cos sie odetkalo?