  • 41. Data: 2021-11-10 13:32:58
    Temat: Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-09-listopada-2021 o 22:04, Robert_DF pisze:

    > branie kredytów również nie jest obowiązkowe...

    Popieram, i kart kredytowych i aplikacji mobilnych i innych "produktów
    bankowych"

    Bez tego można żyć.

    Nikt nie zmusza do bycia bankierem. Można pójść w bukmacherkę,
    wymuszenia rozbójnicze pranie brudnych pieniędzy, kopać rowy... ;-)

    W tej branży jest dużo możliwości ;-)

  • 42. Data: 2021-11-10 13:36:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-10-listopada-2021 o 03:30, J.F. pisze:
    > Staly procent zapewne bedzie wysoki, a 5 lat nie starczy na wieksze
    > mieszkanie/dom.

    Przecież gonimy zachód i narracja w popranych politycznie mediach jest
    taka że polskie przywiązanie do POSIADANIA jest przeżytkiem.
    Tak samo jak do tradycji, historii, narodu i państwa ;-)

    Będzie jak w Niemczech ;-)

    Znaczy NORMALNOŚĆ

  • 43. Data: 2021-11-10 14:12:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >jest taka że polskie przywiązanie do POSIADANIA jest przeżytkiem.
    >Tak samo jak do tradycji, historii, narodu i państwa ;-)

    No nie wiem, bo w Niemczech mieszkanie tez mozna kupic.
    A dom, to chyba nawet trzeba.

    Tylko jest pare niuansow:
    -w Niemczech zachodnich nie bylo socjalizmu, i nie wywlaszczano
    "kamienicznikow" ... choc glowy nie dam, wszak mieli i zniszczenia
    wojenne, i okupacje amerykanska, i uchodzcow z Polski i
    Czechoslowacji - to moze i jakis "kwaterunek" byl.

    -Berlin teraz kupuje sporo mieszkan z przeznaczeniem na komunalne,

    -mieszkanie w dobrym niemieckim miescie bardzo drogie jest. Np poł
    miliona ... euro. Ale zarobki tez sa w euro.

    -odsetki na marce i euro dosc niskie byly.

    I jeszcze zaslyszane ze Szwecji - zakup mieszkania sie nie oplaca.
    Podatek spadkowy.

    >Znaczy NORMALNOŚĆ

    No nie wiem czy taka normalnosc, ze musisz stopniowo kupowac, a nie
    mozesz od razu kupic potrzebnego/duzego na 30 letni kredyt.

    J.

  • 44. Data: 2021-11-10 14:31:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu środa-10-listopada-2021 o 04:04, J.F. pisze:

    >Kto powiedziała że prawo nie działa w stosunku do występków kilka lat
    >temu? Jeśli banksterzy faktycznie rozumieją w ten sposób działanie
    >prawa to pora zwijać interes. Nie każdy musi mieć bank;-)

    >blablablaaaaa jak mawia Greta ;)

    Jestem pewny ze byly.
    Tylko jakos nie potrafie sie doczytac szczegółow.

    >Dlatego od początku mówiłem: ŻADNYCH USTAW!

    Gdyby nie ustawy wymuszone przez Unie, to by teraz procesu nikt nie
    wygral :-)

    >Banki zdziwione że TSUE ich uciska? Nieświadomość starcza czy
    >systemowa?

    Nieswiadomosc.
    Sam widzisz - maly szczegól decyduje, na ktory wczesniej nikt nie
    zwrocil uwagi, i ma wielkie skutki.

    Banki by pewnie tez chcialy jasnego prawa - niech Unia zakaże
    udzielania kredytow w obcej walucie, to bedą przestrzegac :-)

    >Zastanawiające prawda ;) A może unijne trybunały jednak zmieniają to
    >prawo w czasie? I co teraz zrobić? PiS mówi jebać TSUE. PO mówi
    >wykonać do ostatniego przecinka.

    Ty uwazaj, bo jak nas PiS z Unii wyprowadzi, to TSUE przestanie
    obowiazywac :-)

    >Czy banki zaczną popierać PiS i jego plugawe rządy? Nie sądzę.

    A dlaczego mialyby nie popierac?
    Przeciez sporo jest panstwowych i PiS wybral zarządy :-)

    Poza tym sam widzisz, ze bankom sie to oplaci ... no chyba, ze ich PiS
    daniną docisnie

    >Wspomniałeś o jeuro czyli mieszkamy w UE tam stara śpiewka o ochronie
    >konsumenta.
    >Argumenty: "powinien wiedzieć" odłóż sobie do szufladki "zapomnieć"
    >;-)

    I co - bedziesz mial na kuchence napis "nie wolno suszyc kotow" ?

    >Wracamy do punktu wyjścia jebać KNF bo nic nie daje a tylko marnuje
    >nasze podatki. Jebać ochronę banksterki przed upadościami.
    >Dać banksterom normalnie funkcjonować na rynku.

    Przeciez to nie banksterka jest chroniona, tylko klient.
    Konsument.
    Chcesz sie dowiedziec "nie mamy pana pieniedzy i co pan nam zrobi" ?

    >Coś w tym jest ;-)

    >Taki klimat

    >To może knura, warchlaka chociażby kurę nioskę... NIC?

    Ja z miasta.

    >Ja to jestem generalnie z kredytu zadowolony i nie chciałbym go
    >zmieniać. I dlatego każdy dodatkowy grosz uważać będę za BONUS.
    >Takie moje zbójeckie prawo ;-)
    >Jeśli nie ma przedawnienia to mogę czekać i te 16 lat jeszcze ;-)

    No widzisz - dobre banki. A ty je chcesz okraść :-)

    >Jeśli nie ma przedawnienia to z każdym dniem WYMUSZAM ;-)

    Nie dziel skory na niedzwiedziu :-)

    >Ostro ale bez procesowania. Z każdym dniem wywieram NACISK ;-)
    >A bank tylko się łudzi, przenosi w czasie i powiększa swoje straty.

    Ale prawdziwy nacisk to pozew sadowy.

    >Jebać armagedon i inny zagrywki banksterki.
    >banki mają nadpłynność i chyba tylko 1 czy 2 będą miały problem
    >Taką kiedyś diagnozę czytałem. Ale oficjalnie ARMAGEDON JAK NIC ;-)

    nadplynnosc nie oznacza braku problemow.
    Banki tu maja spore rezerwy mozliwosci ... a potem bedzie "nie mamy
    pana pieniedzy" :-)

    Tak czy inaczej - nie pojdą na ugode, ktora zagrozi ich egzystencji.
    Beda wtedy grali ostro :-)

    Na szczescie juz chyba nie ma zagrozenia dla egzystencji, przynajmniej
    wiekszosci ...
    Choc jak sie wyroki posypia ...

    J.

  • 45. Data: 2021-11-10 15:33:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To nawet było takie ordynarne chamstwo banksterki, że np. mieli dwie tabele poranną i
    popołudniową rozliczając kredyty według tej
    drugiej sporo gorszej dla klienta "bo leguramin" (np. Kredyt Bank?)

    -----
    > - na poczatku to miala byc normalna tabela, po ktorych bank sprzedaje i kupuje
    waluty, czyli powiedzmy rynkowe ceny,

  • 46. Data: 2021-11-10 15:51:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bardzo się mylisz.
    Ci, co się nachapali, mają do wyboru: omamić kredytami (i stać się jeszcze
    bogatszymi) lub rewolucję (a już kilka było).

    -----

  • 47. Data: 2021-11-10 20:42:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-10-listopada-2021 o 14:31, J.F. pisze:
    > Gdyby nie ustawy wymuszone przez Unie, to by teraz procesu nikt nie
    > wygral

    I tu mamy w pigułce zasługi UE dla polskiej "praworządności" ;-)

    Dalej nie czytam. Młodzi na grupie już mają ogląd sytuacji ;-)

  • 48. Data: 2021-11-10 21:12:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-10-listopada-2021 o 14:12, J.F. pisze:
    > No nie wiem, bo w Niemczech mieszkanie tez mozna kupic.
    > A dom, to chyba nawet trzeba.

    Zwykłego Niemca nie stać na kupienie mieszkania czy domu. korporacje i
    fundusze wydrenowały rynek.

    Kredyty hipoteczne nie są normalsom potrzebne ;-)

  • 49. Data: 2021-11-11 13:30:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]

    Zapamiętaj sobie jedną prostą sprawę: bank praktycznie zawsze działają
    ramię w ramię z państwem. Jakie by ono w danej chwili nie było.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 50. Data: 2021-11-11 13:32:01
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Widać żeś tu nowy.

    Fakt. Tylko jakieś ćwierć wieku czytam grupę.

    > Dokładnie masz wszystko opisane wielokrotnie w historii.

    Czytałem. I dalej nie wiem. Nie znam dokładnie umów, ale nie wierzę, by
    gdzieś nie było wyraźnej wzmianki o ryzyku kursowym.

    > Ale... Skoro coś Cię tu przywiodło to chyba powinieneś być cokolwiek
    > uświadomiony.
    >
    > A może napisałeś to specjalnie? kolejny propagandzista banksterki?

    Nie jestem żadnym propagandzistą, ale ktoś sobie nasrał w finanse
    nieprzemyślanym kredytem, to niech sam sobie to rozplącze, bez moich
    podatków. Sam brałem kredyty i jakoś stać mnie było na ich spłacenie.

    --
    Grzexs