  • 1. Data: 2013-01-10 21:22:35
    Temat: Fresh Market mi nie działa
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Próbowałem w 2 punktach na 2 kasach w 2 różnych terminach. Nie
    próbowałem u płaza.
    Komunikat od obsługi: zablokowana płatność kartą.
    Gotówką podobno się da ale przecież nie o to chodzi ;)

    --
    radar

  • 2. Data: 2013-01-10 21:34:33
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 21:22:35 UTC+1 użytkownik radar napisał:
    > Próbowałem w 2 punktach na 2 kasach w 2 różnych terminach. Nie
    >
    > próbowałem u płaza.
    >
    > Komunikat od obsługi: zablokowana płatność kartą.
    >
    > Gotówką podobno się da ale przecież nie o to chodzi ;)

    Czyżbyś przeholował? Od jakiegoś czasu jest limit sumy wszystkich płatności 5k na 30
    dni. A i pojedyncza transakcja za ponad 2k nie chce przejść...

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-01-11 09:08:23
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-01-10 21:34, luc pisze:

    > Czyżbyś przeholował? Od jakiegoś czasu jest limit sumy wszystkich płatności 5k na
    30 dni. A i pojedyncza transakcja za ponad 2k nie chce przejść...

    robię tylko 300/m

    --
    radar

  • 4. Data: 2013-01-11 09:25:20
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 09:08:23 UTC+1 użytkownik radar napisał:

    30 dni. A i pojedyncza transakcja za ponad 2k nie chce przejść...

    > robię tylko 300/m

    Hmmm... To słabo. Przelew na Twój rachunek? Spróbuj z innym numerem rachunku. Zadzwoń
    na ich infolinię (numer jest w regulaminie usługi) i zapytaj o co chodzi. A jak nic
    nie zadziała, to do obsługi Wiewiórek można spróbować Cwanego Billa - nigdzie nie
    trzeba chodzić, a parę groszy taniej.

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2013-01-11 10:58:32
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-01-11 09:25, luc pisze:
    > Hmmm... To słabo. Przelew na Twój rachunek? Spróbuj z innym numerem rachunku.

    Przelew na konto w Citi (spłata KK). Spróbuję jeszcze u płaza.

    Nie wiesz czy sprytny łyknie? Wtedy nie trzeba by latać do żaby.

    --
    radar

  • 6. Data: 2013-01-11 11:40:49
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 10:58:32 UTC+1 użytkownik radar napisał:

    > Przelew na konto w Citi (spłata KK). Spróbuję jeszcze u płaza.
    >

    > Nie wiesz czy sprytny łyknie? Wtedy nie trzeba by latać do żaby.

    Sprytny ma listę obsługiwanych typów odbiorców, zawartą w regulaminie. Trzeba do nich
    pisać i sugerować rozszerzenie o nowych. Mnie np. interesuje płatność za czesne w
    szkołach niepublicznych.
    Możesz w aplikacji dodać odbiorcę ręcznie (zamiast skanowania kodu), ale zablokują Ci
    go, gdy będziesz chciał zrobić następny przelew albo nawet pierwszego Ci nie puszczą.
    Miałem tak z rachunkiem do opłacania czynszu, odblokowali mi go, gdy przesłałem im
    skan tegoż. Nie masz jakiegoś telefonu do zapłacenia, czynszu, albo rachunku za prąd?

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2013-01-11 12:06:32
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-01-11 11:40, luc pisze:
    > Nie masz jakiegoś telefonu do zapłacenia, czynszu, albo rachunku za prąd?

    Wszystko popłacone a prąd nawet z górką; może mi zablokowali to konto.
    Dzwoniłem do żaby, mają sprawdzić i oddzwonić.

    --
    radar

  • 8. Data: 2013-01-12 09:14:37
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

> [...]
    >
    > próbowałem u płaza.
    >
    > Komunikat od obsługi: zablokowana płatność kartą.
    >
    > Gotówką podobno się da ale przecież nie o to chodzi ;)

    Tak mnie zaintrygowałeś że wczoraj postanowiłem sprawdzić. Poszło bez problemu, a od
    29-ego poprz. m-ca zrobiłem już 5 czy 6 takich płatności. Trochę więcej na temat tu
    http://livesmarter.pl/jak-za-darmo-wyplacic-pieniadz
    e-z-karty-kredytowej-drobne-rachunki-w-zabce-test/#c
    omment-2283.
    PS Nie wiem, czy ma to znaczenie, ale u mnie zawsze są to kwoty trochę poniżej 500
    zet jednorazowo. Nie wyznaję zasady "Żreć ile wlezie bo to zaraz zablokują" jak tu na
    grupie był łaskaw się wyrazić pewien bardzo się chwalący swymi sukcesami grupowicz

  • 9. Data: 2013-01-12 12:08:00
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-01-12 09:14, eisenberg pisze:
    > PS Nie wiem, czy ma to znaczenie, ale u mnie zawsze są to kwoty trochę poniżej 500
    zet jednorazowo.

    Dzięki za sprawdzenie. Grzecznie robiłem dokładnie 300 miesięcznie aby
    sprostać wymaganiom pewnego banku z wpływem 5k i obrotem 300 :)))

    --
    radar

  • 10. Data: 2013-01-12 14:07:47
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu sobota, 12 stycznia 2013 12:08:00 UTC+1 użytkownik radar napisał:

    > Dzięki za sprawdzenie. Grzecznie robiłem dokładnie 300 miesięcznie aby
    >
    > sprostać wymaganiom pewnego banku z wpływem 5k i obrotem 300 :)))

    Z wpisów pod linkiem który podałem w poście powyżej można wnioskować, że dotyczy to
    gł. KK. Jeśli robisz to debetówką to... chyba masz po prostu pecha