-
1. Data: 2002-11-28 12:20:56
Temat: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
Od: Mariusz Zabrocki <u...@m...pl>
Witam,
bardzo mi się "spodobało" podejście PEAKO S.A. na moją skargę.
Otóż niedawno informatycy tegoż banku (a dokładnie CBE PEKAO)
zakręcili coś w swoich cudownych systemach i wiele osób miało problemy
z zalogowaniem się z użyciem tokena. Wysłałem oczywiście e-mail do
CBE, następnie otrzymałem szybką (po 3. dniach) i wspaniałą
wiadomość, że _rozsynchronizował_ mi się token. To pewnie tak jak
wielu innym użytkownikom (choćby mojemu współpracownikowi), w tym
samym czasie...
Bank nie chciał całej tej sytuacji wziąć na siebie, bo wszystkiemu
winien był ten mały token. Nie pozostało mi nic innego jak zablokować
rachunek firmowy i wystąpić o zmianę tokena. Od momentu wystąpienia
problemów do otrzymania nowego tokena minęło 13. dni, zatem zażądałem
od banku zmniejszenia opłaty za prowadzenie rachunku, proporcjonalnie
do okresu, w którym nie mogłem korzystać z konta. Oczywiście dla samej
zasady, bo chodziło o śmieszną kwotę ok. 4 zł. W tym przypadku
otrzymałem szybszą odpowiedź niż za pierwszym razem, a w treści listu
było jedno miłe zdanie: "Nie ma takiej możliwości".
No i tyle mi wystarczyło, przynajmniej przekonałem się, że PEKAO S.A.
zamiast frontem do klienta stoi do niego zwrócona d...
Są jednak dwie korzyści wynikłe z tej sytuacji: _inny_ bank pozyskał
nowego klienta, a moja firma będzie odtąd obsługiwana przez
profesjonalistów.
Piszę o tym dla informacji, gdyby ktoś z Szanownych Państwa rozważał
założenie konta firmowego (a może osobistego rachunku) we włoskim
PEKAO.
Pozdrawiam,
mariusz
-
2. Data: 2002-11-28 12:36:17
Temat: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
"Mariusz Zabrocki" <u...@m...pl> wrote in message
news:g10cuuclv1402b7f0e0915lltta6oc843m@4ax.com...
[..........]
> No i tyle mi wystarczyło, przynajmniej przekonałem się, że PEKAO S.A.
> zamiast frontem do klienta stoi do niego zwrócona d...
> Są jednak dwie korzyści wynikłe z tej sytuacji: _inny_ bank pozyskał
> nowego klienta, a moja firma będzie odtąd obsługiwana przez
> profesjonalistów.
>
> Piszę o tym dla informacji, gdyby ktoś z Szanownych Państwa rozważał
> założenie konta firmowego (a może osobistego rachunku) we włoskim
> PEKAO.
[.........]
mam nadzieję, że opisałeś całą sytuację przynajmniej do dyrekcji oddziału
trzeba było zażądać twardo zwrotu prowizji - myślę , że ugięliby się
pozdrawiam
plusz
-
3. Data: 2002-11-28 12:41:59
Temat: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
Od: Mariusz Zabrocki <u...@m...pl>
W przypływie gniewu "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> nabazgrał:
> mam nadzieję, że opisałeś całą sytuację przynajmniej do dyrekcji oddziału
Do rzecznika banku, bo było najszybciej. Myślisz, że otrzymałem jakąś
odpowiedź...? :) Zero odpowiedzi.
> trzeba było zażądać twardo zwrotu prowizji - myślę , że ugięliby się
Daj spokój :) Zrobiłem to dla zasady, tak jak pisałem, i swój cel
osiągnąłem.
Pozdrawiam,
mariusz
-
4. Data: 2002-11-28 15:08:53
Temat: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
Od: "Klemens" <j...@p...com.pl>
przed wyjazdem na wakacje chciałem podjąc resztki euro z rachunku.
do pełnych setek brakowało 10 euro.
najpierw dysponentka obdzwoniła kasy czy uzbierają.
jak sie okazało że będą mieli gotówkę przyjęła dyspozycję.
a tu w kasie nie mają banknotów w takich nominałach żeby wypłacić końcówkę
90.
i zamiast przeprosić, to mi pani zaproponowała żebym sobie dokupił dyszkę.
dodała również, że oni nie są europejskim bankiem i nie mam co sie dziwić.
ja spałem na geografii czy ona?? a może się czepiam??
ja też się do nich odwróciłem
ps
żeby panią dobić gość za mną poprosił o 10000 usd :-)
pzdr
klemens
-
5. Data: 2002-11-28 19:47:24
Temat: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
Od: "Kasia Bielak" <k...@w...pl>
Użytkownik "Mariusz Zabrocki" <u...@m...pl> napisał w wiadomości
news:g10cuuclv1402b7f0e0915lltta6oc843m@4ax.com...
> Witam,
> bardzo mi się "spodobało" podejście PEAKO S.A. na moją skargę.
> Otóż niedawno informatycy tegoż banku (a dokładnie CBE PEKAO)
> zakręcili coś w swoich cudownych systemach i wiele osób miało problemy
> z zalogowaniem się z użyciem tokena. Wysłałem oczywiście e-mail do
> CBE, następnie otrzymałem szybką (po 3. dniach) i wspaniałą
> wiadomość, że _rozsynchronizował_ mi się token. To pewnie tak jak
> wielu innym użytkownikom (choćby mojemu współpracownikowi), w tym
> samym czasie...
> Bank nie chciał całej tej sytuacji wziąć na siebie, bo wszystkiemu
> winien był ten mały token. Nie pozostało mi nic innego jak zablokować
> rachunek firmowy i wystąpić o zmianę tokena. Od momentu wystąpienia
> problemów do otrzymania nowego tokena minęło 13. dni, zatem zażądałem
> od banku zmniejszenia opłaty za prowadzenie rachunku, proporcjonalnie
> do okresu, w którym nie mogłem korzystać z konta. Oczywiście dla samej
> zasady, bo chodziło o śmieszną kwotę ok. 4 zł. W tym przypadku
> otrzymałem szybszą odpowiedź niż za pierwszym razem, a w treści listu
> było jedno miłe zdanie: "Nie ma takiej możliwości".
>
> No i tyle mi wystarczyło, przynajmniej przekonałem się, że PEKAO S.A.
> zamiast frontem do klienta stoi do niego zwrócona d...
> Są jednak dwie korzyści wynikłe z tej sytuacji: _inny_ bank pozyskał
> nowego klienta, a moja firma będzie odtąd obsługiwana przez
> profesjonalistów.
>
> Piszę o tym dla informacji, gdyby ktoś z Szanownych Państwa rozważał
> założenie konta firmowego (a może osobistego rachunku) we włoskim
> PEKAO.
>
> Pozdrawiam,
> mariusz
Ja jestem zadowolona z CBE Pekao i polecam, zarówno konto firmowe jak i
prywatne. Reklamację na 100 zł nieudanej wypłaty z bankomatu przyjęli
telefonicznie i pieniądze zaraz miałam spowrotem na koncie. Nigdy nikt się
do mnie d.. nie odwrócił, i na listy też odpisują raczej szybko.
pozdrawiam
KB
-
6. Data: 2002-11-28 20:32:06
Temat: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>
Mariusz Zabrocki napisał(a) w artykule:
> Witam,
> bardzo mi się "spodobało" podejście PEAKO S.A. na moją skargę.
> Otóż niedawno informatycy tegoż banku (a dokładnie CBE PEKAO)
> zakręcili coś w swoich cudownych systemach i wiele osób miało problemy
> z zalogowaniem się z użyciem tokena. Wysłałem oczywiście e-mail do
> CBE, następnie otrzymałem szybką (po 3. dniach) i wspaniałą
> wiadomość, że _rozsynchronizował_ mi się token. To pewnie tak jak
> wielu innym użytkownikom (choćby mojemu współpracownikowi), w tym
> samym czasie...
> Bank nie chciał całej tej sytuacji wziąć na siebie, bo wszystkiemu
> winien był ten mały token. Nie pozostało mi nic innego jak zablokować
> rachunek firmowy i wystąpić o zmianę tokena. Od momentu wystąpienia
> problemów do otrzymania nowego tokena minęło 13. dni,
Witam
Też mi przestał działać token i 1 dnia zadzwoniłem do infolini - poradzili
co wypróbować, nie zadziałało.
2 dnia zadzwoniłem ponownie i powiedziałem, że token nie działa, zapisali
prośbę o wymianę i powiedzieli, że zadzwonią. Następnego dnia rano
zadzwonili, że token jest do odbioru :-). Trwało to mniej niż 24 godziny.
Fakt, że moja placówka pośrednicząca jest w tym samym budynku co telepekao
ale i tak zadziałali szybko.
--
Pozdrawiam - Marcin B.
-
7. Data: 2002-11-29 12:52:30
Temat: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
Od: Mariusz Zabrocki <u...@m...pl>
W przypływie gniewu "<--Marcin B.-->" nabazgrał:
> 2 dnia zadzwoniłem ponownie i powiedziałem, że token nie działa, zapisali
> prośbę o wymianę i powiedzieli, że zadzwonią. Następnego dnia rano
> zadzwonili, że token jest do odbioru :-). Trwało to mniej niż 24 godziny.
> Fakt, że moja placówka pośrednicząca jest w tym samym budynku co telepekao
> ale i tak zadziałali szybko.
Wychodzi na to, że z jednymi problemami umieją sobie poradzić, a z
innymi nie i nawet nie próbują tego robić.
Jednak przyznacie mi chyba rację, że przynajmniej wypadałoby przyznać
się do błędu (wynikłego ze zmian w systemie informatycznym),
zrekompensować klientowi śmiesznie niską kwotę za okres awarii (skoro
tego od banku oczekuje) i zapomnieć o sprawie. A skoro przedstawiciel
banku czyni inaczej, czy dobrze to świadczy o tej instytucji?
Moim zdaniem nawet banku nie stać na to, żeby psuć sobie opinię w ten
sposób.
Pozdrawiam,
mariusz
-
8. Data: 2002-11-29 18:04:57
Temat: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>
To jeszcze tnij cytaty i wszyscy będziemy szczęśliwsi
T.