  • 1. Data: 2007-01-31 06:40:07
    Temat: Fundusz Arka Akcji
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Niech mnie ktoś mądry poratuje wiedzą. Czy warto w tej chwili
    zainwestować w fundusz Arka Akcji? Pieniądze by leżakowały parę
    lat.

    --
    Bestsellery książkowe:
    "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

  • 2. Data: 2007-01-31 08:10:48
    Temat: Re: Fundusz Arka Akcji
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Niech mnie ktoś mądry poratuje wiedzą. Czy warto w tej chwili
    > zainwestować w fundusz Arka Akcji? Pieniądze by leżakowały parę
    > lat.

    jak parę lat to sie oplaca, tylko dlaczego wlasnie ten fundusz?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-31 08:21:39
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Czy warto w tej chwili zainwestować w fundusz
    > Arka Akcji? Pieniądze by leżakowały parę lat.

    Patrząc na cykle kilkuletnie - dzisiaj nie warto

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2007-01-31 09:24:25
    Od: wombi <w...@n...pl>

    RobertS napisał(a):
    > tylko dlaczego wlasnie ten fundusz?

    Ja nie ten to jaki? Co polecasz?

  • 5. Data: 2007-01-31 09:28:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ja nie ten to jaki? Co polecasz?

    a jaką kwotę chcesz zainwestować?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2007-01-31 09:45:06
    Od: wombi <w...@n...pl>

    RobertS napisał(a):

    > a jaką kwotę chcesz zainwestować?

    50 tysięcy na ok.2-3 lata

  • 7. Data: 2007-01-31 10:07:06
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...wroclawski.pl>

    wombi napisał(a):
    > Ja nie ten to jaki? Co polecasz?
    A co sądzicie o DWS Polska FIO Top 50 Małych i Średnich Spółek Plus?

  • 8. Data: 2007-01-31 10:14:09
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A co sądzicie o DWS Polska FIO Top 50 Małych i Średnich Spółek Plus?

    nie zbywa jednostek uczestnictwa...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2007-01-31 10:59:30
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > nie zbywa jednostek uczestnictwa...

    Oczywiście, że zbywa.
    Pomyliło ci się z DWS Polska FIO Top 25 Małych Spółek.

  • 10. Data: 2007-01-31 11:07:30
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    zycie_po_zyciu napisał(a):

    > Oczywiście, że zbywa.
    > Pomyliło ci się z DWS Polska FIO Top 25 Małych Spółek.

    no to mea culpa, ale wiekszej kasy (procentowo) nie zainwestowalbym w
    taki fundusz, zyski oczywiscie kusza, ale potencjalna utrata kapitalu
    skutecznie zniecheca

    --
    pozdrawiam
    RobertS