  • 11. Data: 2004-09-13 16:03:46
    Temat: Re: Fundusze Arki - termin umożenia jednostek i nie tylko.
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0bd2.00000200.4145a25e@newsgate.onet.pl...

    > BZDURA!
    > Widzę że dalej nie chcesz/ nie potrafisz z rozumieć :-(

    > Czyli wpłacasz np 3000 i nabywasz jednostki za
    > 3.000-3% = 2.910 i jak za szybko będziesz chsiał się ich pozbyć
    > zapłacisz 'dodatkową karę'

    bzdura, placisz za odkupienie, jak pisalem wczesniej, sam tak robilem wiec
    to znam z praktyki.

    > DWS i inne w mBanku
    > wpłacasz np 3000 i nabywasz jednostki za 3.000
    > i nie ma znaczenia czy przedłożysz je do odkupienia
    > za rok, miesiąc, czy następnego dnia,
    > dostaniesz pełną wartość jednostek (minus belkowe jeśli był zysk)
    > bo NIE MA OPŁAT DYSTRYBUCYJNYCH ani przy zakupie, ani przy sprzedaży
    bzdura placisz 4% za fundusz inwestycyjny w akcje, znam z praktyki,
    czlowieku nie masz pojecia o tym nic

    > (A zupełnie inną historią jest fakt, że
    > w każdym przypadku płacisz opłatę za zarządzanie,
    > ale ona jest opbierana przed wyceną jednostek,
    > więc jest dla Ciebie niewidoczna i w tym wątku nie ma znaczenia.)
    cena netto i brutto.
    Od kapitalu placisz np 4% czyli 5000 * 4%, mozesz liczyc sobie albo netto
    albo brutto jak komu wygodnie, jesli dostajesz wyciag z DWS to dostajesz
    ceny jednostek brutto (price of unit).

    Czlowieku, jakie ty bzdury piszesz wez sie zastanow. Pewnie kupiles rynek
    pieniezny i dla tego nie zaplaciles nic, ja mam doczynienie z tym czesto i
    wiem co pisze, wiec mnie nie pouczaj.
    Wiec pisze poraz ostatni, jesli kupujesz DWS akcje to placisz 4% (5000),
    jednostek nie dostanie za 5000 tylko za 4800zł. Tobie chodzi o to ze mBank
    nie pobiera zadnych oplat dla siebie dlatego ze TFI odpalaja mu dzialke.

    Tak wiec koniec kropka.

  • 12. Data: 2004-09-13 16:29:44
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-13 18:03, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:

> [...]
    > nie pobiera zadnych oplat dla siebie dlatego ze TFI odpalaja mu dzialke.

    Jedno pytanie: czy kiedykolwiek kupowałeś jednostki funduszy via mBank,
    czy też wyszło Ci tak z rozumu?

  • 13. Data: 2004-09-13 16:35:02
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jedno pytanie: czy kiedykolwiek kupowałeś jednostki funduszy via mBank,
    > czy też wyszło Ci tak z rozumu?

    nigdy nie kupowalem, malo prawdopodobne zebym sie mylil.

  • 14. Data: 2004-09-13 16:39:23
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jedno pytanie: czy kiedykolwiek kupowałeś jednostki funduszy via mBank,
    > czy też wyszło Ci tak z rozumu?

    a jesli sie myle?
    to opowiedz mi jak Ty kupowales, czy TFI ci odliczylo, opowiedz ciekawi mnie
    to Panie yayco (jajco), to wtedy zadzwonie do mlini i sie dowiem i bede
    przez nich kupowal, ale chcialbym sie mylic.

  • 15. Data: 2004-09-13 16:41:40
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-13 18:35, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:

    > nigdy nie kupowalem, malo prawdopodobne zebym sie mylil.

    Bo wiesz, mam przed sobą potwierdzenie nabycia DWS 10 (mieszany, tzw
    stabilny albo emerytalny)
    I mam napisane
    Kwota transakcji = x
    Opłata = 0
    Wartość jednostek uczestnictwa = x
    Więc może jednak się mylisz. Jak chcesz to Ci na priv wyślę skan.
    Ale pewnie wtedy napiszesz, że podrobiłem, bo ty *wiesz*, że jest inaczej

  • 16. Data: 2004-09-13 16:44:35
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-13 18:39, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:

> [...]
    > to Panie yayco (jajco), to wtedy zadzwonie do mlini i sie dowiem i bede
    > przez nich kupowal, ale chcialbym sie mylic.

    1-mo: kupowałem normalnie, w sieci, a potem normalnie, jak zwykle
    otrzymałem potwierdzenie pocztą
    2-do: yayco wymawia się jajko

  • 17. Data: 2004-09-13 16:50:38
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Więc może jednak się mylisz. Jak chcesz to Ci na priv wyślę skan.
    > Ale pewnie wtedy napiszesz, że podrobiłem, bo ty *wiesz*, że jest inaczej

    Ja wlasnie teraz dostalem
    Bo na samym poczatku zaplaciles, albo trafiles na promocje ktora kiedys byla
    w multibanku. Oplaty sa, byly i beda, ale mniejsza oto.

  • 18. Data: 2004-09-13 16:56:34
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > następuje:

    > 1-mo: kupowałem normalnie, w sieci, a potem normalnie, jak zwykle
    i nic nie zaplaciles? Dziwne, na wydruku ktory ci przyslali nie ma tego ze
    zaplaciles, bo masz wloczone w jednostki, zobacz brutto netto ceny
    jednostki, wez np parkiet i przed ostatnia strona (albo pare stron
    wczesniej) i zobacz ceny jednostek, albo na jakies stronie z netto i brutto
    cenami.
    OPLATY SA NIE MA MOZLIWOSCI ZEBYS NIE ZAPLACIL DLA TEGO ZE PRZEZ mBANK
    KUPOWALES.
    CZyli wedlug ciebie ja sie myle, to dobrze na korzysc twoja zaoszczedziles
    pare zloty (100-300zł) mozesz je wydac na co ci sie podoba, jeste do przodu.

  • 19. Data: 2004-09-13 16:58:09
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-13 18:50, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:

    > Ja wlasnie teraz dostalem
    > Bo na samym poczatku zaplaciles, albo trafiles na promocje ktora kiedys byla
    > w multibanku. Oplaty sa, byly i beda, ale mniejsza oto.

    Kwit jest z zeszłego tygodnia, ale masz rację - mniejsza o to.
    Nie ma powodu, żebym Cię przekonywał, skoro ty *wiesz na pewno*.
    EOT

  • 20. Data: 2004-09-13 17:53:37
    Temat: Re: Fundusze Arki - termin umorzenia jednostek i nie tylko.
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Seba Fan napisał:

> [...]

    > nie pobiera zadnych oplat dla siebie dlatego ze TFI odpalaja mu dzialke.

    Gdybyś od razu w sygnaturce zaznaczył:
    "nadęty bufon o ciasnym rozumku"
    nie traciłbym czasu na jakąkolwiek dyskusję.

    A żyj sobie zdrowo w swoim naiwnym przekonaniu,
    że lepiej ode mnie znasz półtoraroczną historię
    moich ponad stu zleceń w SFI mBanku i to
    komu, jak, kiedy i ile zapłaciłem od tego opłat i prowizji.
    Nie zamierzam Cię więcej przekonywać.

    Jednak aby przypadkiem jakiś czytelnik tej grupy
    nie wziął za dobrą monetę wywodów
    pewnego teoretyka od siedmiu boleści,
    napiszę raz jeszcze:
    Nie masz bladego pojęcia o SFI mBanku! (i CO multi przy okazji)

    Quodque parum novit, nemo docere potest {Owidiusz}
    [Nikt nie może uczyć tego, co zna słabo]

    I EOT (chyba, że przeprosimy tu zobaczę...)

    St.

    ps.
    Jednak SFI mBanku musi być rewolucyjnym produktem,
    skoro niektórym nie jest w stanie pomieścić się w głowie