  • 1. Data: 2008-01-12 07:54:50
    Temat: Re: Fundusze, inwestycjie, bzdury...
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    W Sat, 12 Jan 2008 11:34:44 GMT, "swen" <n...@n...com> napisal:

    >Okolo poltora miesiaca temu, byl tu temat odkladania co miesiac 200zl na
    >syna - napisalem wowczas, ze to nonsen i lepiej te 200 miesiecznie wydawac
    >na bierzacy rozwoj dziecka poprzez zakup ksiazek, nauki jazdy konnej, gry na
    >pianine ect.
    wydajesz tylko tyle ?

    >Zostalem przez wszystkich zjechany jaki to ja nierozumny jestem i ktos
    >napisal, ze fundusze przynosza rocznie 5% zysku.. coz, dzis wlasnie widac
    >jacy "wy" (ci co tak pisali) jestescie obeznani w temacie. Obecnie by
    >odrobic straty powstale w ciagu ostatnich 2 miesiecy fundusze potrzebuja 40
    >lat...

    zobaczysz za 40 lat czy sie odrobily. Narazie myslisz w kategorii ze
    bessa, a to tylko mala korekta, jakby zjechal wig20 do 1800 pkt mozna
    powiedziec o bessie.

    >Tak wiec mam nadziej, ze nastepnym razem "wy" zaczniecie wiecej myslec a
    >mnhiej polegac na reklamach.

    Wlasnie twoj post jest nasiakniety reklama, wpoily ci media ze jest
    fatalnie i wogole jest zle i koniec swiata. A przeciez nic sie nie
    stalo tak naprawde. No chyba ze umorzyles jednostki to wtedy wtopa.

  • 2. Data: 2008-01-12 11:34:44
    Temat: Fundusze, inwestycjie, bzdury...
    Od: "swen" <n...@n...com>

[...]
    Pozdrawiam
    ops. mam nadzieje, ze autorka poprzednioego watku, wycofala sie z funduszy i
    zaczela inwestowac w syna 100%.

  • 3. Data: 2008-01-12 11:41:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    swen pisze:
    [...]

    > na bierzacy rozwoj dziecka poprzez zakup ksiazek, nauki jazdy konnej, gry na

    Np. słownik ortograficzny :)
    KJ

  • 4. Data: 2008-01-12 11:50:47
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Trzecie słowo w temacie nieźle opisuje Twoje teorie...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 5. Data: 2008-01-12 12:00:24
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > swen pisze:
    > [...]
    >
    > Np. słownik ortograficzny :)

    Wsio ryba, moze byc, ale chyba nie o tytulach ksiazek jest ta grupa -
    prawda?

  • 6. Data: 2008-01-12 12:00:54
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Trzecie słowo w temacie nieźle opisuje Twoje teorie...

    W jakim sensie, mozesz rozwinac swoje mysli?

  • 7. Data: 2008-01-12 12:13:08
    Od: Mirosław Alaksander Moczyróg <m...@g...pl>

    swen pisze:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wsio ryba, moze byc, ale chyba nie o tytulach ksiazek jest ta grupa -
    > prawda?

    Ech, chyba nie załapałeś. Poproś tatę o to, żeby uratowane z funduszy
    pieniądze zainwestował w słownik dla ciebie.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 8. Data: 2008-01-12 12:15:17
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 12:00:54 GMT, swen napisał(a):

    > W jakim sensie, mozesz rozwinac swoje mysli?

    Fundusze akcyjne inwestują na giełdzie. To, że teraz są spadki, nie
    oznacza, że koniunktura się nie odmieni, a każdy inwestor musi brać pod
    uwagę ryzyko powiązane z inwestycjami. A już Twoje teorie o odrabianiu
    strat przez 40 lat, to można spokojnie włożyć między bajki.
    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 9. Data: 2008-01-12 12:22:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 12:00:54 GMT, "swen" <n...@n...com> wklepał(-a):

  • 10. Data: 2008-01-12 15:55:26
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "fundusze przynosza rocznie 5% zysku"
    > "Obecnie by odrobic straty powstale w ciagu ostatnich 2 miesiecy fundusze
    > potrzebuja 40 lat..."

    Może człowiek rzeczywiście wtopił 86% kapitału, a wy się znęcacie...

    marekz