  • 11. Data: 2008-01-12 18:23:58
    Temat: Re: Fundusze, inwestycjie, bzdury...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:fmanvk$k4r$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Może człowiek rzeczywiście wtopił 86% kapitału, a wy się znęcacie...
    >
    > marekz

    Nie ma takiego funduszu, nawet jak trzymał na jakimś "MIŚ-owatym", który
    inwestował w małe i średnie spółki, to ile mógł stracić? 20%?

  • 12. Data: 2008-01-12 18:32:26
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Wlasnie twoj post jest nasiakniety reklama, wpoily ci media ze jest
    > fatalnie i wogole jest zle i koniec swiata. A przeciez nic sie nie
    > stalo tak naprawde. No chyba ze umorzyles jednostki to wtedy wtopa.

    Jasne nic sie nie stalo, jest super, miodzio i ogolnie caly czas na plusie.
    Nie ma podwyzek cen, nie ma spadkow, ropa nie drozeje a tanieje, ogolna
    szczesliwosc.
    Tylko musisz sie obudzic, zobaczyc, swiat napedzany kredytami wlasnie peka,
    panstwa nie sa juz w stanie obsluzyc zadluzen ktore z miesiaca na miesiac
    rosna lawinowo, wzrost gospodarczy ktory ma gonic ta spirale (nawet nie jej
    dorownac ale gonic) zaczyna pekac, bo juz wiecej i szybciej sie nie da.
    ja nie umozylem zadnych jednostek, akcji tez nie mam i dziwie sie, ze sa
    jeszcze tacy ktorzy sadza, ze to panika -jak to nazywaja- leszczy... O
    spadkach mowilo sie glosno i otwartym tekstem w listopadzie i w grudniu,
    trzeba bylo tylko umiec czytac i samemu przeanalizowac.

  • 13. Data: 2008-01-12 18:33:34
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Mirosław Alaksander Moczyróg" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fmaat7$l7a$1@inews.gazeta.pl...

    > Ech, chyba nie załapałeś. Poproś tatę o to, żeby uratowane z funduszy
    > pieniądze zainwestował w słownik dla ciebie.

    A po co, ja siem ortografi joz nie naomiem i co... bedziemy o ortografi
    mufic na grupie bankowej?
    A moze pogadamy o dupie maryni?

  • 14. Data: 2008-01-12 18:34:23
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Karol" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Fundusze akcyjne inwestują na giełdzie. To, że teraz są spadki, nie
    > oznacza, że koniunktura się nie odmieni, a każdy inwestor musi brać pod
    > uwagę ryzyko powiązane z inwestycjami. A już Twoje teorie o odrabianiu
    > strat przez 40 lat, to można spokojnie włożyć między bajki.

    Wiec wytlumacz mi ile potrzeba czasu by fundusz odzyskal to co mial pol roku
    temu?

  • 15. Data: 2008-01-12 18:35:35
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Dnia Sat, 12 Jan 2008 12:00:54 GMT, "swen" <n...@n...com> wklepał(-a):

    > "fundusze przynosza rocznie 5% zysku"

    Gdybys umial czytac ze zrozumieniem wiedzial bys, ze to zdanie pochodzilo z
    cytatu innego uzytkownika.

    > "Obecnie by odrobic straty powstale w ciagu ostatnich 2 miesiecy fundusze
    > potrzebuja 40 lat..."

    A ile wg. ciebie?

  • 16. Data: 2008-01-12 18:39:48
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiego funduszu, nawet jak trzymał na jakimś "MIŚ-owatym",
    > który inwestował w małe i średnie spółki, to ile mógł stracić? 20%?

    Oczywiscie, ale te 20% by odrobic potrzebujesz lat... bo srednia zwyzki
    funduszy z ostatnich lat to jak ktos napisal (okolo poltora miesiaca temu)
    to jakies 5% rocznie na plusie, czyli by 20% strat odrobic trzeba naprawde
    lat ciaglego wzrostu a wiadomo, ze tak nie bedzie i kazdy spadek praktycznie
    redukuje znow do zera.
    przy 1000zl 20% spdaku oznacza 800zl pozniejszy wzrost o 5% oznacza 840zl.
    Zakladajac ze juz spadkow nie bedzie.

  • 17. Data: 2008-01-12 18:48:24
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > wiadomości news:fmaetv.3f4.1@slaszysz.poczta.onet.pl...

    > Może człowiek rzeczywiście wtopił 86% kapitału, a wy się znęcacie...

    Sadzisz, ze jestem na tyle naiwny by dac sie nabrac na tanie reklamy
    nawolujace do oszczedzania w funduszach?
    A co ja olowka nie mam i kalkulatora...

  • 18. Data: 2008-01-12 19:17:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-12, swen <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > ops. mam nadzieje, ze autorka poprzednioego watku, wycofala sie z funduszy i
    > zaczela inwestowac w syna 100%.

    I po co trollujesz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2008-01-12 19:50:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    swen napisał(a):
    > przy 1000zl 20% spdaku oznacza 800zl pozniejszy wzrost o 5% oznacza 840zl.
    > Zakladajac ze juz spadkow nie bedzie.

    Bywaly miesiace, ze 5 % to sie zarabialo w funduszu ale MIESIECZNIE
    (czyli wiecej niz przez rok trzymania pieniedzy na kontach
    oszczednosciowych) - wiem bo sam tyle swojego czasu mialem. A to, ze
    ktos nie wyplacil w odpowiednim momencie ? Jego strata. Ja wyplacilem w
    momencie gdy Leppera wywalili z rzadu, a pozniej to juz byly same
    spadki. Intuicja ? Glupie szczescie ? Who cares ?

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2008-01-12 20:39:44
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Trzecie słowo w temacie nieźle opisuje Twoje teorie...

    ROTFL ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot