  • 11. Data: 2003-05-20 16:39:04
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Tomek wrote:
    > A co sądzicie np. o Skarbcu-Waga? Czy dobre wyniki 3 miesięczne mogą dobrze
    > rokować na przyszłość?
    > Jest jeszcze Skarbiec - III Filar - najlepszy w ciągu roku...

    Skarbiec-Waga zdecydowanie odradzam. Aż 50 proc. aktywów lokuje w akcje,
    co moim zdaniem jest - może nie formalnie, ale praktycznie - jest
    sprzeczne z Twoimi pierwotnymi założeniami. Powoduje m.in. duże zmiany
    wartości j.u. i to również w dół.

    Skarbiec-III Filar pod względem struktury portfela byłby właściwym
    wyborem. Tyle tylko, że odpada ze względów formalnych. Jego jednostki
    możesz bowiem nabyć jedynie jako uczestnik Pracowniczego Programu
    Emerytalnego lub planu systematycznego inwestowania prowadzionego przez
    Skarbiec TFI. Tę ostatnią umowę możesz jednak podpisać minimum na 5 lat,
    a Ty chciałeś inwestować na 2 góra 3 lata.

  • 12. Data: 2003-05-20 16:44:52
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski"

> [...]
    > Skarbiec TFI. Tę ostatnią umowę możesz jednak podpisać minimum na 5 lat,
    > a Ty chciałeś inwestować na 2 góra 3 lata.

    Może tak było ale przestało. Skarbiec III Filar kupuję bez problemów i bez
    zobowiązań w mBankowym SFI. Oczywiście nie należę do PPE.

  • 13. Data: 2003-05-20 17:31:06
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Tomek" <s...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    >Natomiast jeżeli fundusz ma dobre bieżące wyniki
    > to znaczy, że w miarę trafnie inwestuje w "teraźniejszości".

    Masz prawo w to wierzyć.
    Ja tylko przedstawiłem mój punkt widzenia, a jestem od lat "umoczony" w
    fundusze:-)
    Mi się tez kiedyś wydawało tak jak Tobie teraz.