  • 1. Data: 2006-01-20 21:24:47
    Temat: Fundusze inwestycyjne
    Od: "Fedajkin" <r...@p...wp.pl>

    Mam pytanie, czy któś może korzystał z usług podczas inwestowania pieniedzy
    takich firm jak:
    open finance, expander Aegon.
    Czy są jeszcze jakieś grupy które się tym zajmują
    i czy możecvie napisać jakieś komentarze co do ich działalności.
    A może macie jeszcze jakis pomysł jak skromnie i powolutku zainwestowac
    ciezko zarobione pieniążki
    Dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2006-01-21 09:09:55
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Fedajkin" <r...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, czy któś może korzystał z usług podczas inwestowania
    > pieniedzy
    > takich firm jak:
    > open finance, expander Aegon.

    nie, najlepiej samemu, ciezko zarobione pieniadze, nie za bardzo sluchac
    ich.

> [...]
    > i czy możecvie napisać jakieś komentarze co do ich działalności.
    > A może macie jeszcze jakis pomysł jak skromnie i powolutku zainwestowac

    w cos bezpiecznego, nie przynoszacych strat

  • 3. Data: 2006-01-21 12:18:51
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 21 Jan 2006 10:09:55 +0100, Seba_Fan napisał(a):

    > w cos bezpiecznego, nie przynoszacych strat

    brawa dla tego pana.

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2006-01-21 15:57:50
    Od: Marcin Wiśniewski <mwisniewski1_nospam_@_nospam_interia.pl>

    Użytkownik Fedajkin napisał:
> [...]
    > i czy możecvie napisać jakieś komentarze co do ich działalności.
    > A może macie jeszcze jakis pomysł jak skromnie i powolutku zainwestowac

    SFI w mBanku -troche funduszy do wyboru, 0 prowizji, 0 oplat

    Pozdrawiam
    Marcin Wiśniewski

  • 5. Data: 2006-01-21 16:16:00
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik <...@...c> napisał w wiadomości

    > brawa dla tego pana.

    czegoo rzysz, myslisz ze nie ma, takis madry.

  • 6. Data: 2006-01-21 16:44:52
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    >Użytkownik <...@...c> napisał w wiadomości
    >news:h3v2esvc1uc8$.tn5zjg3rlbvh$.d l...@4...net...

    >czegoo rzysz, myslisz ze nie ma, takis madry.

    Jedni mają śnieg za oknem a inni ...
    Wydajesz się być zmęczonym. To przykre.
    Może powinieneś skorzystać z niniejszej oferty:
    http://skocz.pl/atnc

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2006-01-22 10:16:52
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org> napisał w
    wiadomości news:06012117445287@polnews.pl...
    > Jedni mają śnieg za oknem a inni ...
    > Wydajesz się być zmęczonym. To przykre.
    > Może powinieneś skorzystać z niniejszej oferty:
    > http://skocz.pl/atnc

    a Ty nie masz sniegu za oknem, moze powinienes skorzystac z pomocy, napewno
    ktos, gdzies Ci pomoze..
    Zreszta szkoda mi czasu, ja wiem w co inwestowac, a zamiast wiejskich
    pyskowek to wole w ryj przywalic...

  • 8. Data: 2006-01-22 10:26:26
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    Widzę,że już przetrzeźwiałeś, bo można zrozumieć o co ci chodzi.

    To przywal, albo http://skocz.pl/atpy i nie marudź.